ja.. zeker omdat ik me zo raar voel.. heb zin om 'n potje te gaan huilen.. heb die verhuis hier op 't werk vandaag, de onzekerheid over m'n temp en 'n ventje dat er zeker van is dat ik zwanger ben.. hij gaat zo teleurgesteld zijn..
Ja heerlijk weekend gehad, en ik heb net de mail gecontroleerd en we hebben een reactie, ze willen eigenlijk nog meer dan hun minimale ingavebod ervoor hebben dus ik moet vanavond ff met hubbie overleggen wat we gaan doen. Maar ik ga er wel dan bij in bedingen dat ik de kamer wil zien en dat deze conform de foto's moet zijn oid. Spannend hoor, ik denk dat ik dan toch maar de woensdag vrij ga nemen, kan ik alvast beginnen met slaapkamer op en uitruimen, hihihi, ja we moeten toch wat hè?
Ja zeg dat wel hoor, ben benieuwd hoe manlief er tegenover staat. En ik ben meer het type om te willen handelen dus dat kan nog leuk gaan worden.
goeiemorgen! @ subke.... je houdt t wel spannend! @ rimar.... o leuk.... kamertje , zou zeker eerst gan kijken en checken @ heitje.... fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad, hier ook een kolonisten vancatan verslaafde hoe gaat het verder met je en je vader? @ lilalien... veel succes en sterkte met je oma al wat van poezel gehoord? @ goofychick.... hoe gaat het met jou? @ kris... al de 15 weken gepaseerd @ lovepeet... de nacht doorgekomen met je oppaskindje ? @ kubus, hoe is het? heh geloof dat ik nu weer bij ben?
hey claire! ik hield 't liever niet spannend hoor.. en hoe is 't met jou? las ergens iets over vage testen
Nou hier alles goed hoor! Knut is rustig (=geen kwaaltjes) hihi. Omdat wij deze week in NL zijn ga ik vanmiddag toch maar eens naar de prenatal om wat kleding te scoren. Het is nog niet nodig maar in Duitsland heb ik nog geen leuke winkel gevonden waar ik rustig kan rond snuffelen zonder dat er zo'n mens op je neus staat te kijken... Kortom spannende dag.
Leuk is dat, ik heb 1 broek gescoord, die zit heerlijk, echt een beetje huisbroek achtig, wil hem ook als zodanig gaan gebruiken. De rest moet ik nog binnen gaan krijgen. Kwam toevallig iets op internet tegen dus dan kan ik het in alle rust gewoon thuis passen enzo, dus ook zonder dat er zo'n mens op me afkomt. hihi, zal alleen nog wel een keert richting lingeriespeciaalzaak moeten gaan voor goede bh's maar dat is vooralsnog niet niet nodig, dus dat scheelt weer
Goeiemorgen allemaal! Net de vk gebeld intake geregeld en vandaag begin ik met MvM @cytnje & Subke, Spannend! *gaat weer aan het werk*