Goeiemorgen meisjes! @hier... temp vanmorgen 37.1 ! Morgen temp ik voor het laatst... Test vanmorgen duidelijker als 2 dagen geleden Bekijk bijlage 50406
Morgen ! Idem temp en voor de rest niet ik heb ook schrik voor een ongi die komt... dadelijk naar school en dan naar de winkel inkopen doen.
goedemorgen, Ik heb vandaag examen, maar wou nog ff komen melden dat de ongi gister dan nog doorgebroken zijn... Jippie eindelijk nieuwe ronde en nieuwe kansen
ik heb ze van sensitest de gewone dipsticks zijn witte met roze opschrift maar dan nog gebruik ze voor de 2e keer en 9/10 hier weer niet raak.
Goedemorgen! Cyntje, die test ziet er goed uit!! Lilalien, mooie temp! Als getest Heitje, wat heeft jou temp vandaag gedaan?!
@Lilalien.... jou temp is echt mooi hoor! Ik ben benieuwd naar je test als je gaat testen @Yaraah... wat jammer nou! Maar je weet nu iig waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel zwanger wordt!
goeiemorgen meiden, Ik zie weer mooie temps voorbij komen ... yaraah, ben blij dat je ongi eindelijk doorheeft gezet! Kun je weer met volle moed aan een nieuwe ronde bezig!
YEAHYEAHYEAH!!! Ik mag volgende week 'legaal' naar de 9 maanden beurs! Vanmorgen op NOD positief getest! Niet echt meer verwacht eigenlijk, na een negatieve test op zondag Oeh ben zo blij!
Goedemorgen, Temp was hoog hier, dacht na al het positieve nieuws van meiden die al voor NOD zwanger hadden getest dat ik dan ook wel een gokje kon wagen. Helaas pindakaas. Sensitest dipstick was hartstikke nega. Toch wel even balen, maar dat herkennen jullie vast wel!