ja, same here.. heb eigenlijk al sinds vrijdag krampen gehad en nu zijn die weer door.. ben al 3 dagen misselijk.. (zeker na 'n koffietje), maar ik geloof er echt niet meer in.. maar heb 't er deze keer echt moeilijk mee.. sorry voor de dames die al zoveel langer bezig zijn..
Goeiemorgen!!! Claire: met mn vader is het ziekenhuis in, ziekenhuis uit... morgen weer heen voor de uitslag van de thoraxfoto enz. Zijn hart moet eerst zeker weten in orde zijn voor ie groen licht krijgt voor de operatie. En hoe is ie bij jou? Wanneer ga je weer testen? Subke: wahh je bent er gewoon nog!! Temp vind ik nog steeds niks zeggen over een ongi hoor...als die van gister hoger was door je wijntjes...is ie nu gelijk aan eergister...conclusie: geen tempdaling! Zomaar: jeeeeeemig wat kan jij snel borduren zeg!! Ik ben nog steeds aan de lente bezig en ben alweer een hele avond bezig geweest! Rimar: hoop dat het lukt met het babykamertje, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet! Kris: veel plezier met shoppen!
Ja ja dat zou jij wel willen weten hè meis, over oranje dirndl waar meegroeiborsten heel goed in tot zijn recht komen, AAAAAAAhhhh ik ben nu al vervelend en melig tegelijk, oeps dat gaat nog wat worden hier vandaag hihii, ohoh arme collega's (en zp-genootjes)
Als alles lukt dan post ik hier een foto hoor, of in mijn foto album, ten alle tijde opvraagbaar, hihi, dan ben ik bang dat we voor het eerst in jaren een slaapkamer moeten afsluiten, want onze poets mag het nl nog niet weten, hihi, mag eerst wel op zoek naar de sleutel
hey heitje!! nog héél ff.. verhuis is over 2.5 uur gepland.. dus dit zijn m'n laatste uurtjes hier.. (maar ik denk dat ik gewoon onder de middag wel ff ga komen kijken de volgende dagen.. overleef die laatste dagen van m'n cyclus niet zonder jullie) en thanks, maar weet niet wat ik van m'n temp moet denken.. en ik hoop dat je papa snel geopereerd kan worden
ik heb de hele zwangerschap door gewoon bh met beugel gedragen en nu met de bv nog heb maar 2 zonder beugel vind zonder beugel echt niet comfy zitten
*snik* je gaat echt weg... Maar gelukkig doe je hard je best om toch af en toe hier te komen piepen Hoe gaat het met je thesis? Nog goed ermee opgeschoten? Mijn vader wordt, als zijn hart dus in orde is, op 11 maart geopereerd...de doc gaat eerst op vakantie...
Hee, dan is de doc wel helemaal weer uitgerust voordat ie gaat opereren, is ook weer een voordeel hoor, maar wachten duurt altijd lang.
@ vage testen... ja de een zag het streepje wel de ander weer niet en en en ach ik wacht geduldig af nog geen ongi te bekennen zelfs niet in de verste verte mn temp is nog steeds hoog en ik denk dat ik vanmiddag mssn even naar de kv ga @ heitje... jeetje heftig zh in en uit hopelijk komt ie er goed uit! blegh ik ga verder met mn strijk
dames, ik ga afscheid nemen.. klein kansje dat ik tussen de middag nog kom kijken, maar denk 't niet.. daaag lieve meiden.. tot euh.. ja, wanneer ik tijd heb
jeetje las het net ook van cyntje wat vreselijk zeg l. eierstok is verwijdert. Wat een enorme klap voor haar cyntje een dikke knuff en heel veel sterkte!
@ rimar anders vragen wat ze er voor willen hebben bied je er tussen door... zo ik ga zo es maar ff douche. anyway wat is er met cyntje?
cyntje heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Haar eierstok is geknapt en verwijderd operationeel.....