Met mij gaat het prima hoor, ben al redelijk op weg naar de 12 weken grens, nog 5 weken geduld hebben voordat ik het van de daken mag schreeuwen, hihi. Ik blijf het spannend vinden hoor. Ja en anders is er ook een speciaal middel hoor, dat het zaad begeleid ipv bestrijd, ik had een proefpakket aangevraagd en is ook verkrijgbaar op www.l10.nl dat moet je inspuiten voordat je gaat klussen zeg maar.
Hè meid dat is niet leuk, sterkte ermee, we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Dikke knuffel voor jou
oke dan ik zat al even te kijken misschien dat ik ze wel bestel maar dan volgende maand ofzo .. wil het deze maand even aankijken
inderdaad.. he meiden ik ben echt al vanaf gister avond ligt misselijk maar mijn ei moet over 2 dagen komen kan het zijn dat ik daar misselijk van ben heb het anders nooit en heb gewoon normaal gegeten enzo
Ik merk het idd....moesten we niet een nieuw topic openen na 5000 berichtjes en deze laten sluiten???
mmmm...nee dat weet ik ook niet precies...volgens mij moet er dan een pb naar een van de beheerders toe ofzo......
Doei doei! Ik ben hier zo ook weer ff vandoor ga lekker lunchen in de stad met een vriend van me en daarna de sportschool ff opzoeken
hallo, hoe is het hier? ik heb buikgriep, ben vanochtend even goed gaan werken, maar heb me nu toch lekker op bed gelegd! ik voelde me gisteren al niet fit, maar vandaag is het helemaal erg! ik hoop maar dat ik morgen opgeknapt ben, want mijn zusje komt op bezoek!