hey meiden ik zit op kantoor en heb even niet de mogelijkheid om banner te veranderen en foto te plaatsen Bedankt voor de reacties! Yaraah en lovepeet, jammer! volgende ronde raak!
Paloe: HIEPERDEPIEP!! Yaraah: balen maar toch fijn dat ze doorgebroken zijn. Op naar de volgende ronde!
mijn ontbijt is al bijna weer verteerd maar ben wel weer lekker onder me dekentje gekropen heerlijk warm
hierbij de foto als bijlage verdomd slechte kwaliteit, in het echt is ie een stuk duidelijker maar ook zo is hij goed te zien toch!
Bedankt allemaal! Zodra mn streep duidelijker wordt zal ik met hcgtjes gaan lopen strooien! op de 9maandenbeurs bijvoorbeeld
Dekentjes?? whaaaaaaaa ik wil ook mijn dekentje. Ik zit op mijn werk en de bistro is het kleine restaurantje beneden. Niks speciaals hoor! ( ben er overigens nog niet geweest.....druk druk druk)
Gefeliciteerd Paloe! Gaaf... weer een zwangere! Meiden, wat hebben jullie veel gekletst sinds de opening van dit deel! Gewoon ruim 50 bladzijden op 1 dag!!! Gisteren ongi geworden.