Rnate ik zou toch even naar je buurvrouw gaan, misschien kijken door het raam? of hoe doe je dat altijd?
gefeliciteerd yootje! Ik heb het zelf moeten doen Hij kwam dr maar niet mee, wij gaan ergens in 2011 trouwen
Oh lieverd................wat een heerlijk nieuws..............en de lijn is wel heeeeeeel duidelijk............ Gefeliciteerd!!!!!!
Sammie ik blaas je temp omhoog!!!!!!!!! Hoewel deze nog steeds mooi hoog is toch........duim duim duim....
@ paloe, dan was ze nu wel al wakker geweest of dan had ze tel wel gehoort denk ik, liane, zijn auto staat op de oprit, dus hij moet dan wel terug zijn. khb er zon raar gevoel bij, toen k hoorde wat hij waarschijnlijk aan het doen was zat ik gwn te janken
Yootje, nogmaals gefeliciteerd hoor, hartstikke leuk dat je vriend je onder het zp-en ten huwelijk gevraagd heeft. Wat heerlijk romantisch
heej Rimar, bedankt voor je lieve krabbel! @Renate, kan het niet gewoon zijn dat je buren nu nog slapen?
wat heb je ontdekt Rnate? of wil je dat liever niet vertellen? ik heb er ook een heel naar gevoel bij
Morgen inwendige echo en ALS het goed is rijpt er een mooi eitje en kan de gyn waarschijnlijk wel zien wanneer deze springt. Gisteren eigenlijk niet geklust (eitje springt binnen 4 a 5 dagen)waren allebei zoooo moe.......manlief zei: morgenavond gaan we een mooie beeb maken.....hahahahaha......
haha, ik vond het zelf eigenlijk meer grappig dan romantisch, maar dat is juist alleen maar beter. Ben zelf niet zo'n romanticus eigenlijk. ik heb echt zoeits van "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
is et goed of k je even pb daar over??, ze weet dat k hier zit namelijk @ yootje, nee, hij zo ie zo niet hij heeft een dikke hond die er vroeg uitmoet
Wat een raar verhaal........hoezo durf je niet goed naar de deur te gaan, je kan toch zeggen dat je even wilde weten of alles nu goed is????? Gewoon je gevoel achterna gaan.....als je het niet vertrouwt.
omdat ik bang ben dat ze er miss toch vandoor is gegaan, en ik zou niet weten waar ik haar dan moet zoeken
maar dan zal die vriend dus wel thuis zijn? of thuis komen? gaat hij wel weg zonder auto? anders zou hij thuis moeten zijn....