Aan die rugpijn en buikpijn zou ik ook een inesteling denken Alleen dat slijm weet ik eigenlijks niet
Hmm is er eens IETS op tv komt het ook allemaal tesamen op. Video hier ,bij mijn moeder gevraagd (van die octomum) tienermoeders op vt4 16 and pregnant op MTV Dan kijk ik ook graag naar 'Ook getest op mensen' maar ik kan niet alles bekijken e van Zelfpijniging gesproken haha
ooooooooooo das wel jammer! maar toen ik in belgie op vakantie was zag ik vele leukere progamma's dan hier!
ga morgen maar lekker testen anders dokter doc bellen. wij kijken nu cool runnings al zo vaak gezien maar goed
hey die heb ik ook opstaan...andere zenders ook niet echt iets leuks op.... pff ik heb echt buikpijn..maar ik moet ook ongelofelijk veel scheten laten........ maar die pijn zit echt diep beneden..bij mijn baarmoeder...en straalt uit naar mijn rug...net alsof ik echt ongesteld moet worden....
lache die film haha. heb steken/krampen. boven me navels tot aan mijn boobs. neem aan dat dit niks met mijn eitje te maken heeft. doet errug zeer