Goeiemorgen meiden, WHAAAAAAAAA LIANE GEFELICITEEEEEEEEEERD, we zeiden t toch al ? Echt helemaal top meid!
ow daar was je weer ja gaat opzich wel goed. Ben dus weer aant werk maar heb nog wel veel pijn. dus zit eigenlijk een beetje tegen de hele dag aan het aanhikken
oh.. dikke knuf hoor.. ben nog niet op je hyves gaan kijken naar de foto's.. (weet weer niet hoe dat werkt )
Hoi Een paar dagen geleden vertelde ik hier dat ik ongi was geworden. Even mijn verhaal. Op 14 januari kreeg ik mijn laatste onttrekkingsbloeding. Twee weken later vertrokken we op skireis. De situatie was er heel 'liefdevol '. De 27ste heb ik mijn eisprong gevoeld (dacht dat ik iets aan m'n appendix had). Daarna volgde een klein beetje roze afscheiding op toiletpapier. De week erna heel af en toe een beetje bruin slijm (oud bloed?). Anders totaal geen klachten. Vorige dinsdag (na klussen) kreeg ik ineens een helderrode bloeding (mijn ongi?na 26 d). Niets anders dan gewoon bloed, zonder krampen, zonder aanleiding. Vandaag is dat alweer gedaan. Is dat niet vroeg en kort? Is alles nu zo ontregeld?
http://94.100.119.232/866550001-866600000/866594101-866594200/866594109_6_-i_d.jpeg hahaha arme ik tis nu zo goed als weg hoor