Ja toch?! Mijn vk geloofde zelfs al niet dat ik 'pas' 4 weken zwanger ben! (Gezien mijn test en die van Liane is nog véél duidelijker!)
hhmmmmm nee nod is zondag maar ik dacht mijn ei 2 dagen vroeger te hebben gehad zodoende misschien nod op vrijdag... maar dan had ie nu toch wel licht posi moeten zijn als het raak was
euh, via 't paperclipje de link uploaden (via URL) en dan hier zetten.. of gewoon de afbeelding op je pc opslaan en dan via die paperclip hierzetten
Thx voor het welkom ! Leuk dat we dezelfde datum hebben.. Vind het wel leuk spannend allemaal. Voor mij is het de eerste ronde. Bij jullie?
Akelig he?! Jeetje..... wat een lijven ook he.... als we ons nou eens niet zo bewust waren van ons lijf....
tut tut.. je denkt je ei 2 dagen vroeger gehad te hebben.. zonder bewijs gaan wij daar niet van uit en houden we zondag als je NOD aan. pas zondag opnieuw testen! zeker morgen nog niet meisje echt, dat is weggegooid geld
voor mij ronde 5 na een vroege miskraam in augustus.. hebben wel al 'n zoontje van 18 maanden.. succes ermee!
oei.. liesje is offline.. hoop dat ze niet boos is.. bedoel 't goed.. edit: ze had nog iets gepost @liesje: je moet 't zelf weten hoor meisje.. probeer je maar wat goede raad mee te geven, maar 't is jouw test en jouw urine
Ik heb geen idee, de enige 2 afspraken die ik heb staan zijn die van as vrijdagavond moeders voor moeders en 2 maart de intake bij de vk en ik heb geen idee wat ze dan gaat doen, alleen informatie verzamelen, of luisteren, voelen, echo maken, echt geen flauw idee. Ik laat het wel allemaal over me heenkomen die dag
Liesje, ik zou je test nog niet weggooien.... ik had donderdag een test die spierwit leek, bleek er later toch een lijntje op te zitten, dag erna ngo eens getest en ja hoor, hartstikke zwanger!
Het is nu nog veel erger dan het wachten op je NOD, tenminste bij mij is dat zo, bij iedere aparte kramp denk je gelijk van wat is dit nu weer?
ben niet boos! ik waardeer je raad zeer zeker!! ik weet dat je het goed bedoelt! (en nu ben ik echt weg)
hmm.. dat weet ik ook niet.. in België werkt dat allemaal anders.. en 2 maart! dat gaat ook zo daar zijn
nou volgens mij is er nu nog niks te zien??? of wel? tempkaartje afbeelding is in iedergeval te groot
ik heb hem ook nog....ik loer er elke keer naar maar er staat echt niks en nu ben ik echt echt echt weg doeiiiiiii