NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo, volgens mij was februari topic nog niet geopend of kijk ik met mijn neus????

Anway anders bijdeze :D

2. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

ok dan dan gaan we hier verder:D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja helaas......op naar de volgende ronde.....wat is je NOD?

4. mama 2011

mijn nod is 15 februari! maar denk dat ik 14 februari ga testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. zou een leuk valentijs kadootje zijn!!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb mijn NOD op 4 februari gezet, maar ja, ben uitgegaan van dag van miskraam als eerste cyclusdag, dus het kan zomaar dat ik langer moet wachten op mijn ei, maar we gaan nu even van het positieve uit.

heb trouwens wel het gevoel van eisprong, zelfde steekjes in mn lies, maar dat kan toch niet 3 dagen na mk???

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi hoi, Mijn nod is 8 februari.... Wil iemand mij op de lijst zetten...?? Laat het deze maand maar eens raak zijn voor ons allemaal, gaan we allemaal op roze, dat zou mooi zijn ;) !!! xxx

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoi dames, ook ik mag me komen melden in februari. Ben voor NOD maar uitgegaan van 1e ronde.. al hoop ik eigenlijk dat de cyclus nog wat korter wordt :p.

Veel succes allemaal!

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ook ik kom hier gezellig kletsen:) mijn nod is op de 5e!

9. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Meiden,

Ook ik ga weer gezellig mee kletsen.
    Mijn NOD is 4 februari.
    Maar moet zeggen, mijn pendel ziet er veel belovend uit:D

Liefs MissNanda

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    spannend missnanda!

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hoi!
    Ik wil me ook graag bij jullie aanmelden!
    We zitten nu in ronde 6 voor een brusje en NOD is 5/6 februari.
    5 februari wordt ons dochtertje 1 jaar, een brusje zou dan wel een heel mooi cadeautje zijn!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh dat is wel vreemd ja. Moet wel zeggen dat ik na mijn vmk heel lang nog kwalen had, zoals mijn temp die hoog bleef, laat ei echt bijna een week later.....dus kan best ffies van slag zijn.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lief09........ons zoontje wordt morgen 1 jaar.....wat vliegt de tijd he! Berg je maar, ik vind het een hele emotionele tijd.....vandaag om half zes een jaar geleden begon ik met de bevalling.....slik.....
    Grappig, mijn NOD ligt gelijk met die van jou! Ook voor een brusje....4e ronde...

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh.. dan was nu een jaar geleden je bevalling al begonnen, Goofy..
    Veel plezier morgen!

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@ Goofy; hele fijne dag morgen!
    Nog even en dan heb ik ook de 1e verjaardag! Snik... Denk dat ik huilend opsta uit bed.. hahahaha..
    Het jaar is omgevlogen! Hopelijk komen er nog veel meer van zulke mooie jaren!
    En samen op weg naar ons NOD, gezellig!
    Ik ga uit van 6 feb, gemiddelde cyclus is 28 dagen, hopelijk krijgt Isa een brusje als verjaardagscadeautje!

16. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Goofychick van harte gefeliciteerd met je mannetje!!

Mijn duiveltjes zijn al weer verdwenen:) als ze iedere maand zo kort zijn dan teken ik er voor! (liever helemaal geen duivels natuurlijk;))

hoe gaat het met jullie?

17. mama 2011

heey dames,

mijn duivels zijn ook weg! nu maar afwachten tot mijn eisprong!
    ik ga wel gewoon klussen hoor anders ben ik bang dat ik er naast zit! ik moet helaas nog een tijdje wachten tot mijn nod:(
    maar als ik de 14 februari nog niet ongi ben ga ik wel een testje wagen het zou een leuk valentijns kadootje zijn natuurlijk:D maar het duurt helaas nog even!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou, ik ga als ik nog niet ongi ben de 13e al een testje wagen.. als echte brabantse vier ik namelijk carnaval en dat gaat meestal toch gepaard met een hoop alcohol! Maar misschien dat deze maand mijn eisprong wel wat eerder is en de cyclus dus wat korter dan 35 dagen. De ongi is nu zo'n beetje over, dus maar eens kijken wat ik allemaal weer ga voelen deze maand ;)
    Eerst maar eens van die verkoudheid af, want klussen met hoofdpijn bij elke beweging is niet echt prettig :(

19. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedenavond, net ongi geworden na een cyclus van 31 dagen. Ronde 2 voor een brusje voor onze dochter van nu 2 jaar.

Lijkt mij leuk hier mee te kletsen.

Veel succes allemaal! Nog een heel vruchtbaar 2010 toegewenst voor iedereen!

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    He Joppa1000 gezellig dat je er bij bent, jij ook een heel vruchtbaar jaar toegewenst!

Jessie80 paracetamolletje doet wonderen;)

Anoniempje hopenlijk heb je een hele korte cyclus meid!

Deel Deze Pagina