Goed plan, ff kijken of manlief nog moet werken, zal wel, maar even voor de koffie het bad in.......brrrr.....of onder de douche.....heb het ook niet echt warm. Nou is het ook waterkoud buiten volgens mij, ben alleen naar buiten geweest om wat in de vuilnis container te gooien
voor de kwaliteit van het zaad is het het beste dat je om de dag vrijt, maar bij smeppen is het toch ook de bedoeling dat je al je vruchtbare dagen vrijt? daarbij heeft elke man een andere kwaliteit van zaad, mischien heeft jou man wel SUPERzaad dat bij 2x per dag nog goed van kwaliteit is, haha!
idd leyshena, miss is het innesteling? Ik heb het bij Bram nooit gehad, wel een kleine bloeding met ong 6 weken wat ze dan nog innesteling noemen. Mijn NOD is trouwens de 27e. Moet mijn banner nog ff aanpassen, maar vind het jammer dat dan Bram's leeftijdbanner gaat verdwijnen... Ik ga zaterdag of zondag testen als ik nog niet ongi ben.
Hey meiden! Hoe is het hier? Heb niet echt bijgelezen, jullie lullen zoveel! Las wel vervelend nieuws van Claire Dikke knuf meis, ik hoop dat je nichtje snel opknapt en dat ze geopereerd kan worden! Zoiets is altijd erg, maar bj zo'n klein hulpeloos hummeltje breekt mijn hart Hier alles tot nog toe goed. Temp was vanmorgen weer terug gestegen. Wel ongiekramp dus ben bang dat morgen het roze verlies gaat beginnen. Heb verder geen last van boobs ofzo.
lieve yootje ik had normaal 34 dgn cyclus vorige maand 42 nu dan 33dgn maar het rare is dan ik vanaf woensdag dus eerst roze toen licht bruinverlies en toen nog lichter.... En ook maar 1 keer per dag.. Bij afvegen heel weinig Normaal heb ik rugpijn buikpijn enzo maar nu niet ben misselijk ben warm en duizellig voel me verder niet ziek!! normaal heb ik 1 dag voor me ongi bruin met sliertjes enzo en donker ook en zet dan gelijk erg door ... Maar nu deed het 5 dgn en was heel licht bruin beige en nu op de 6e dag dus bloed.. Zou natuurlijk ongi kunnen zijn maar wel een rare ongi
maar goed even een probleempje hier mijn vriend en ik hebben vandaag gemeenschap gehad alleen hij weet nou niet of hij is klaargekomen .. is het nu verstandig.. om het nog een keer te doen .. of
Welkom, ja je kan een hoop verbeelden he 8)......ook snel dus de tweede erachter aan, hier wilden we dat in principe ook, maar inmiddels alweer ffies bezig......carnaval was 14e toch......dan lopen we gelijk denk ik.
van dat zaad is trouwens achterhaald (las ik ergens), het ververst zich elke 24 uur, dus elke dag kan niet zoveel kwaad. Mijn uitgerekende datum zou nu 7 november zijn. Zou het wel leuk vinden, want we hebben nu 3 verjaardagen in het voorjaar, maart, mei en juni
Jullie zulle wel gek van me worden zo langzamerhand sorrrry sorryy sorrryy kan er gewoon op dit moment met niemand anders over praten hhihihi
Goofy, ik hoop dat het idd snel gaat, maar ik maak me geen illusies. De vorige keer heeft het ook een jaar en 3 maanden geduurd. Maar sinds de bevalling is mijn cyclus vrij regelmatig, af en toe een paar dagen verschil, maar niet meer zo erg als eerst. Zou het wel heel grappig vinden als het nu de eerste ronde al raak is
zoo wat een hoop vragen heb ik weer.. haha.. maar wat denken jullie is het slim om het vandaag nog een keer te doen aangezien me vriend niet weet of hij is klaargekomen omdat hij het te lekker vond.. ik weet het ook niet.. en hoop zo erg dat het deze maand raak is.. het zou zo leuk zijn
zo snel worden we nu ook weer niet gek! we zijn toch hier om naar elkaar te luisteren, elkaar te steunen, en met elkaar lachen?
hai hai maar een innestelbloeding kan tog niet 6 dagen duren? En dan van roze naar rood? Ik heb er geen ervaring mee en ook niet bij me vorige zw schap
nee inderdaad.. dan maar poging wagen .. binnen nu en ander half uur hij zei al ik kom je morgen ochtend uit me nachtdienst wel ochtend sex geven