ik baal... ik wil ook kinderkamers uitzoeken .. ik wil ook babykleding kopen . ik wil ook dit of dat.. ik wil ook een posi test.. sorry voor mijn gezever
live test hahahaa bedoel je dat ik tegelijkertijd op zw pagina ben? Nou ik ben van plan om als de kruidvat open gaat gelijk te gaan om 9uur!!
ik denk dat de duivels komen, omdat mijn temp gedaald is, vandaag wel weer wat omhoog, maar dat komt denk ik omdat ik ziekjes ben!
oke maar verder geen klachten tog geen buikpijn en rugpijn?? O ja alsje tempt kan je dat beter in de gate houden ik temp niet dus zou het nie weten Ik ga zo wel ff tempen omdat ik zo warm ben heb normaal obstipatie en spastische dikke darm maar lijk ik nu helemaaaal geen last van te hebben laat steeds windjes en moet elke dag naar de wc
ik zal het proberen, maar wij moeten ook naar het gemeentehuis, en weet niet hoe laat vriendje van plan is om te gaan! als hij om half 9 al wil gaan, zal ik er helaas niet bij kunnen zijn, maar dan zijn er vast en zeker genoeg andere meiden hier, en ik hoor het dan later wel!
nou ik ben er door de maanden heen wel erg nuchter in geworden, elke keer een tegenslag zet je wel met beide beentjes op de grond!
dames ik wordt gek van mezelf.. we zijn nu 10,5 bezig, en zit nu in mijn vruchtbaarste dagen Een beetje vruchtbaar: 21 februari 2010 Vruchtbaar: 22 februari 2010 Erg vruchtbaar: 23 februari 2010 Eisprong: 24 februari 2010 dus laten we het hopen we doen het nu elke dag zodat we mijn ei niet missen tot ongeveer de 26ste.. en dan moet mijn eitje zijn geweest ik heb altijd een regelmatige cyclus.. wachten heb ik zo hekel aan .. maa rnu zijn mijn vruchtbaarste dagen dus nog 2 weken wachten 10 maart is mijn nod en de 9e gaan we eten bij mijn ouders.. even kijken hoe het loopt anders doe ik een dag eerder een test ik ben zenuwachtig.. maar aan de andere kant.. ik wil het zo graag ikz ou het helemaal geweldig vinden en iedereen heeft een hekel aan wachten na 11 maanden dalijk en ongeveer 14 rondes.. mag het wel toch. laten we het hopen goh wat een lang verhaal weer maar moest het ff kwijt
Avond meiden, my god ik word gek deze week, maar 3 of 4 keer naar het toilet gekunt, krijg het er amper uit zeg pff, heb er zo pijn me rug van. terwijl ik nooit last van verstopping heb, kan altijd elke dag een perfect hoopje neerleggen zucht, lekker als ik over 4 dagen ongie word, dan komt de buikpijn er ook nog eens bij
dames ik ben er vandoor, bijna vierkante oogjes van de laptop. ga even wat eten, en dan hoop ik dat vriendje snel terug is, mischien een filmpje kijken en dan op tijd naar bed!
lovepeet: ik hoop met je mee. Voor wat het waard is: de pendel van AstridDi had gelijk in mijn geval!
Hij weet niet of hij is klaargekomen?????? Que????? Nou mijn man voelt dat altijd hahahaha........maarre voor de zekerheid nog maar een keer dan.