goeiemorgen allemaal! @ subke... ahh bha wat kl.... van je temp zeg *knuffs* en geef de moed niet op heh! @ hier.... nog geen ongi te bekennen ook geen tekens, maar temp ook aan t zakken, dus komt maar op met maart
ja gaat nog geen ongi whoehoe.... en ook NIET getest zo heb beneden al schoon druk aan de was. straks naar boven toe. (poetsbui zegt vaak wat over mijn ongi) vanacht ook amper geslapen daarom ben ik hier nu al vroeg. ben op bed door me rug gegaan, vraag niet hoe werd der wakker van. schiet lekker op zo zucht. balen van subke, misschien is het de volgende ronde wel raak. soms denk ik ook wel stop ff met die forum... (er dan echt teveel mee bezig bent) mja ik heb nu niks beters te doen, en vind het gezellig ok doordat we over hele andere dingen praten @ rimar weet je al wanner je de kamer gaat bezichtigen
ik wil je geen hoop geven meid, maar er zijn vrouwen die licht bloeden en toch zwanger blijken te zijn
reactie van subke nav jullie reacties En zeg maar dat ze allemaal bedankt zijn.. en dat ik voor hen blijf duimen dat t snel raak gaat zijn
Ik nee wij gaan zaterdag kamertje kijken en dan prikken we gezamenlijk een ophaaldatum, of we hebben nog contact ivm zaterdagplanning van manlief.
ja dat klopt idd ik heb zo een testdrang heh maar nee denk tog van nie mn tampon zat ineens wel vol vandaag zo vreeemd dus tjaah raar lijf heb ik heh hahaahahah ik ga zo boodschapjes doen want mn paps uit nijmegen komt zo ff de hele dag op bezoek dus dan rij ik wel ff langs de kruidvt denk ik kan het dan tog nie late en dan heb ik er 2 dus dan kan ik er 1 bewaren
Ik heb ook wat gebloed met de vmk en ik geloof ook wel dat sommige bloedverlies hebben in verschillende kleuren ,hoeveelheden en toch zwanger zijn en blijven. Ik hoop en duim met je mee Ley.! Rimar ,hoop dat je kinderkamertje meevald Ben men ovutest doen en douchen ,manlief gaat straks onze poezel opzoeken ,eens zien of er nog reactie uitkomt in positieve zin anders moeten we zware beslissingen treffen Tot seffes xxxxxxxxxxxx
@Claire.. meid.. ik spiek zo af en toe ff hier om je te volgen.. balen van je Temp meid...hoop dat t niks zegt, maar je kent je eigen lijf goed genoeg denk ik... heb een beetje dejavu.. vorig jaar testte ik nu Positief op t NOD.. ..nu ligt er zo'n mooi frumpie hier te slapen... Meid.. t gaat jullie echt nog een keer lukken om zo'n prachtkindje op de wereld te zetten.. DIKKE KNUF
hey meis, dikke knuffs terug ja wat gaat de tijd krankzinnig hard heh! t gaat ons zekers nog eens lukken daar zijn we zeker van ongeacht hoe maar we doen t rustig aan we hebben geen haast, jaren lang genoeg gestressed hoe is ie met jou?
Goedemorgen meiden Zo ik heb weer gewerkt en de post gedaan dus ik ben klaar voor vandaag... Moet alleen nog ff naar de winkel voor schoonmaakmiddel
Hier staat t rustig nog geen bloed, had ik eigenlijk wel verwacht vandaag maar t rommelt onderin me buik dus t zal wel dagje later komen. Verder lekker relaxed heb me er alweer bij neergelegd dat we weer een ronde verdergaan.
goeiemorgn chamed, nou senna als je toch poets spul gaat halen, mag je hier de rest we poetsen hahah ben ermee bezig... we zijn idd dol op testjes dus online showen @ lilalien, het zal idd een zware keus zijn voor je. heb vorige jaar 6-10 mijn andere bulldog in moeten laten slapen. hij was nog zo gezond. behalve een operatie aan zijn knieee, heupen, zou teveel moeitee zijn geweest met bijna 2 jaar revalideren en zonder garantie. ik weet dat dit bij jou heel anders is ivm een kat. maar het is een kl*te beslissing. maar je weet dat dat wel de juiste is geweest. mocht het nodig zijn he.. begrijp me goed
@hier Nog geen ongie, ook roze/bruin verlies wat ik meestal aan het begin heb Mijn temp is het zelfde als gister... Heb wel veel buikpijn...maar dat zijn mijn darmen denk ik, want het zit wel hoger dan mijn bm zeg maar