@temp ziet er goed uit Senna...... @Lilalien heel veel sterkte met je kat, mijn moeder zit op in de fase om daar een beslissing over te nemen, valt niet mee.
dat heb ik dus ook ik heb darmproblemen en obstipatie en nu al elke dag naar de wc en nodig ook!! nou vreemd allemaal denk bij jou wel een goed teken hoor!! ik ga ff nu tot straks
ga dan ook zie al dat je voor de zoveelste x tot straks zegt ik ga ook ga boven poetsen. en tot straks ben benieuwd wat testje zegt...
goeiemorgen meiden, subke bah meid, kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent en t ff hebt gehad.. wel blijven proberen hoor meid.. en anders eens een afspraak maken bij de ha voor een gesprek? leyshena, vervelend he dat je je af en toe zo raar kan voelen.. heb ik ook een ronde gehad hoor, was 2 rondes voor ik zwanger werd.. hopelijk gaat t snel over.. Voor de rest hier een rotochtend omdat stiefzoon van slag is en een terror is op t moment, dus die moet voor straf tot 11 uur op zn kamer spelen.. daarna weer met frisse moed de dag overnieuw beginnen met m en hopelijk nog een gezellige dag ervan maken .
ach nee niet te vroeg getest....mijn cyclus met clomid was 1e ronde 36 dagen. 2e ronde was 35 dagen....en nu al 37 dagen.. Als ik over een week nog niet ongesteld ben dan ga ik nog eens testen..is die negatief dan werkt de clomid niet meer helaas.....dan moet ik terug naar de gyn.... Ik zie het wel...ben beetje depri ervan geworden...
oke, ja dat geloof ik best dat je depri word. van alles aan proberen en misschien dat het niet aanslaat. wat zou je hierna moeten proberen? of is dat nog niet bekend. (meid ik lees je reactie straks ga ff na boven)
dan word het spuiten zetten met hormonen.... En misschien zelfs als het dan nog niet lukt ook IUI erbij....maar dat zien we wel.... Mogelijk een HSG om te kijken of alles nog open is...of een LEO operatie om de blaasjes van de eierstokken te halen...dat is allemaal mogeljik. Maar het is niet duidelijk wat er gaat gebeuren....
Lieve Miran, Kan me voorstellen dat je daar depri van wordt. Spuit alles er maar lekker uit hier hoor! Dikke knuf voor jou!
dan is het idd nog even afwachten. jaggie om jezelf te moeten spuiten (moet er niet aan denken) vind het doodeng. maar als het kan helpen voor een beeb, dan heb je daar alles voor over...
lol, daar zijn wij een tijd terug nog langsgekomen. zijn toen bij vaartlanden auto's ofzo geweest... is dik anderhalf uur rijden ik woon tegen de provincie drenthe aan en duitsland... als ik de naam noem kent niemand het dorpje