Het is idd vrij laat om te beginnen met foliumzuur, maar aangezien het pas vorige week besloten is om weer te beginnen voor de 2e kon het niet anders (ja vorige week beginnen, maar helaas niet gelukt, ivm geen tijd om op te halen). Ik slik al bijna 3 jaar geen pil meer en bij bram heb ik op een gegeven moment de foliumzuur ook laten staan omdat ik er misselijk van werd, dus ik hoop dat het deze keer wel goed gaat. Maar ik ben deze ronde echt niet zwanger hoor, zou het wel heel frappant vinden, want voor Bram heeft het 1 jaar en 3 maanden geduurd.
jazeker, maar van mij mag de komende week heel erg snel gaan hoor, heb volgende week nl de intake bij de vk
Ik heb een aantal dingen in bestelling, ff afwachten wanneer dat geleverd gaat worden, ga zaterdag kinderkamertje kijken, die we op marktplaats gezien/gekocht hebben. Als het echt is zoals op de foto's dan gaan we een afspraak maken wanneer we de kamer komen halen, moet ook eerst zelf een kamer leeghalen, inclusief kledingkast, die kan dan ook op marktplaats gezet worden.
geeft wel leuke kriebels he, spullen kijken en kopen hihi zondag ook even bij burgerhout geweest, kinderwagens kijken, maar was een beetje druk hihi
ik was er weer. straks nog ff douche en klaar.... kan het begrijpen dat je idd zin hebt in volgende week rimar. weken gaa nsnel en voor je het weet zit je bij de vk hier nog steeds geen ongi gevoel. mja komt nog wel.
Ik was het eigenlijk nog helemaal niet van plan, maar stomtoevallig bij het neuzen zag ik dit kamertje, werd er helemaal warm van en manlief vond hem ook heel erg mooi, dus we hebben een bod gedaan, is op gereageerd, tegenbod gedaan en voor 90% is de kamer van ons, maar ik wil de kamer wel eerst helemaal zien/bekijken. Op 1 april opent in Groningen een Babydump filiaal, dus dan wil ik daar ook ff gaan rondneuzen.
ja hoor nog een ruime maand geduld hebben en dan ben ik als alles goed gaat ook de spannende periode voorbij
ja dacht dat beg dat zij. van jou wist ik het al waar je ongveer woonde. dus snel veranderd maar jij was me ff voor hahaha
Na een vmk is een cyclus niet zoals het zou zijn zei de gynècoloog en ik voel al vanalles broebelen beneden dus zekere voor het onzekere nemen. Heb goedkopere op de kop kunnen tikken en hcg test op CD 7 was negatief dus een eitje kan eraan komen.