nee mag vandaag alles weer wat ik al 2 weken niet gebruikt heb, dus overlaad me lekker met die redbull voor caffiene
ik zit hier met lappie naast me en kind op schoot, thomas kijken op joeptjoep. Wordt hij helemaal wild van
kwam www.bodycharm.nl al tegen echt leuk en niet duur. heb nu ook piercings van SIX of de c en a in. voor 7 tot 10euro leuke piercing. ben gelukkig niet allergisch voor titanium
bij een kennis van mij werd over dr navelpiercing gevallen, kans op oa navelbreuk enzo, werd geadviseerd soort van visdraad door te doen ivm groei buik enzo (of en dat wilde de arts het liefst, helemaal uit doen)
want ik heb flink de P erin, en niet omdat ik niet in ene keer keer zwanger ben (dus Claire niet uit je dak gaan haha) maar ging op mijn werk spontaan hevig bloeden... terwijl ik mijn witte spijkerbroek aanhad (totaal lekker fout)
Yootje, je temp?! Hier normaal altijd rond half twee met zoonlief eten, na zijn slaapje, maar ben al een half uur aan het inhouden, maar MOET nu echt eten want begin misselijk te worden van de honger...........is niks-is niks-is niks-is niks- is niks......
vriendin van mij. heeft daar nooit gezeur over gehad. heeft bij beide kids een extra grote piercing in gedaan. heb hem al 6 jaar. doe hem niet uit.. mits ze idd beginnen te klagen. anders bijna bij het einde uit doen... zal vast niet meer dichtgroeien
Uberhaupt zou ik wachten met een piercing, want schijnt niet echt goed te zijn voor je groeiende buik. Maar ieder zijn wens.....
Een piercing, daar moet je een mooie buik voor hebben, en die heb ik al niet van mezelf, dus geen piercing. Heb wel een mooie tattoo op mijn rechter schouder
ik heb nog 1 test, die bewaar ik voor zaterdag wanneer de duiveltjes er dan nog niet zijn! ik ga nu afsluiten, mijn zusje is er namelijk, en die heb ik allang niet meer gezien! doei x