mja. ik ben plat en dun. botten jopie komt niks aan. soms 2 a 3 kilo en liggen er ook zo weer af. heb al 13 jaar zelfde broekmaat.
Goeiemorgen allemaal! Yootje: en? Hoe voel je je nu? Nog last van buikgriep? Hopelijk is het gewoon een symptoom bij je van een zwangerschap! Engergy84: welkom meid! Ik hoop dat je snel zwanger bent! Vorige keer met je zoontje duurde het 1 jaar en 3 maanden zei je. Hebben jullie toen ook onderzoek laten doen waarom het wat langer duurde? Kubus: heb je al spotting? Ik duim voor je hoor dat het deze maand raak is! Rimar: jeuj fijn dat het bod geaccepteerd is voor de babykamer! Is de kijkafspraak al gemaakt? Oeh ik lees net dat dat zaterdag gaat gebeuren, leuk! Lilalien: hoe gaat het met de kat?? Babyproject: wat goed dat je bent gestopt met roken! Volhouden he! Het is voor een goed doel! Claire: en hoe is het nu met je nichtje? Is ze al wat aangesterkt door de sondevoeding nu? Subke: Lieve meid, erg jammer dat je je zo rot voelt...maar niet opgeven he! Dikke knuffel voor jou! Ik pb je wel ff... Mgwc: shit een nega test? Dat is echt balen!! Maar nog geen ongi he...dus we houden hoop hoor!! *knuffel* voor jou Navelpiercing: ik heb toen mijn vriendin zwanger was een speciale zwangerschapspiercing aan haar gegeven maar ze zei dat het echt een onding was en ze heeft dat ding dus ook snel opgegeven. Miss is visdraad dan een beter idee? Ik weet niet wat ik ga doen met de mijne als ik zwanger ben...denk dat mn buik daarna niet zo strak meer is en dan vind ik het ook niet mooi meer... en anders opnieuw laten prikken? Pfffff he he,klaar!
anyway wat vinden jullie. mocht ik morgen niet ongi zijn en test miss posi. wat zal ik doen.... gewoon tegen me vriend zeggen ben ongi geworden. af en toe een surfplankje pakken/verstoppen (weggooien ook zonde) en dan wachten tot eind volgende maand. en voor zijn verjaardag een leuk kadootje maken. hij weet niet wat ie wil. en denkt zelf dat het nu niet raak is...
zwanger engie is niet eng, alleen erg vervelend, ik kwam er toen pas met 4.5 maand achter, maar werd niet van de maandelijkse ellende verlost helaas witte spijkerbroek affaire: had nog nooit zoveel bloed in ene keer bij elkaar gezien, leek wel of me water brak zeg, liep binnen 3 sec langs me knieËn, moraal? mensen schrokken zich een ongeluk en ik voelde me voor lul staan
@ heitje, ik heb een piercing voor mijzelf. hier heb je vaak van die huppeltutjes lopen met een minirokje en kort topjes zo dat je da ding ziet... (mij mij dames die met de kont op de loop zijn) ik heb altijd gezegd hij is voor mezelf niet voor een ander. wanneer je hem ziet als ik sta te douchen of bij het zwemmen. zag op bodycharm dat het een flexibel iets is wat er door komt kun je op maat knippen. en de knopjes wel van staal
@ heitje, ik had pco syndroom, maar na de bevalling is mijn cyclus heel regelmatig geworden. Het kan nl over zijn na een zwangerschap. Ik ben wel spontaan zwanger geworden, we zouden na die ronde weer terug naar de gyn, maar dat hoefde niet meer @ mystiklady, wat kl*te zeg dat je zo erg ongi ben geworden en dan ook nog een witte broek aan!
een maand lang verstoppen voor je vriend... ik zou het zelf niet doen, je voelt je misschien dan vet beroerd enzo...
dus gelijk accuut naar huis gegaan zeker???? daar wilde ik niet mee blijven lopen, leer voor een volgende keer vaker broekloeren en inlegkruisjes
Zomaar: een maand niet zeggen tegen je vriend?? Waarom? Ik zou dat nooit voor mijn vriend achterhouden...die zou juist boos op me worden dat ik het voor hem zou verzwijgen omdat je samen bezig bent met zwanger worden... En mijn piercing heb ik ook voor mezelf genomen...niemand die hem ooit ziet (behalve vriendje dan, en op het strand..) Energy: wat fijn dat je cyclus nu zo regelmatig is zeg! Super!
ik heb wel zo iets. mocht ie morgen/donderdag posi zijn. wacht ik eerst wel een weekje denk. en dan nog een x cb test. mocht die het ook aan geven vertel ik het wel. dit ivm dat ik al 2x posi getest had en hij zo blij. en bleek niks te zitten met een andere test. het is ook dat ik het deze x echt zeker wil weten. dan de twijfel ja wel of niet.
haha ik zou bijna zeggen goeie tip, maar was net naar de wc geweest, niks loos, en inleggertje had ik om, maar het stroomde er gewoon overheen, leek wel bloed voor ongie meiden van een hele week bij elkaar, moet straks ook naar huisarts