getest helaas negatief twas te verwachten op naar de volgende ronde iedereen die nog wacht suces!!!!!!!!
jammer, maar de spanning is nu weg zeker. wel of niet... op na de volgende ronde meid.... ik moet nog ff wachten... dag 28 vandaag, ongi dag of niet
@zomaar: haha tussen zn brood dan? en juist lachuh waar zn collegas bij zijn toch? hebben ze smiddags gelijk taart!
Whaha dat zou wat zijn...geen goed idee dus 8) Ik denk dat als ik een keer posi mag testen, ik hem als ie uit zn werk komt al sta op te wachten bij de deur en hem dan het boek van Kluun geef (help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt).. Hihi dan weet ie genoeg... *zwijmel zwijmel* Mocht het deze maand raak zijn en ik heb een lange cyclus..is meneertje een week op skivakantie! Dus dan zou ik wel moeten wachten denk ik! Dat gaat dan een lange week worden! Maar als mn cyclus 28 of 29 is, dan is dat nét voor ie weggaat
Watttt ............jij wilt wachten met het vertellen tegen je vriend dat je zwanger bent als je het bent????? Zo dat zou mijn man ECHT niet waarderen......en sterker nog ik zou het niet kunnen Wilde bij de eerste het de volgende ochtend vertellen toen ik savonds laat had getest, maar hahaha, 1 min kruistte dat mijn gedachten en toen ben ik naar beneden gelopen en hem naar binnen geroepen, er lag een cadeautje voor hem klaar, die had ik al een tijdje in huis......"zo van voor ons trouwen voor over een paar dagen".......we liepen om half twee snachts nog te stuiteren in de wijk..........dus succes als je het niet wil vertellen....
mja dan heb je de kans nog dat je een miskraam krijgt hé. en dan weet iedereen er van af. niemand weet het nameijk. en het zo ook klo*te overkomen bij zijn baas. hij en vriendin zijn al 4 jaar bezig. lopen in zwolle om de week voor onderzoeken en dergelijke. en nog steeds niks. hij laat er ook niks over los wat er gebeurt al int ziekenhuis mja ze hebben al taart vandaag auto word apk gekeurd van mijn ouders. als die zo er door heen komt hoeven ze geen afmeld kosten/apk keuring te betalen, dus willen ze gewoon een dik stuk taart. en dat moet je niet tegen mijn ouders zeggen
Haha mocht ik willen! Hij kijkt er erg naar uit, naar die vakantie...voor het eerst met zn vrienden skiën...ik zit hem al de hele tijd te pesten met dat ie de volgende dag weer met de gipsvlucht naar huis komt..gemeen he
wie van jullie verteld het direct (of snel) aan zn ouders? dus vóór de 13e weken? daar heb je weer gelijk in zomaar
officieel morgen mijn nod. maar vorige maanden steeds 1 dag ervoor begon het al. en nu nog nergens last van . begon steeds rond de middag...
haha muppet geef het dan nog ff tot morgen of liefst overmorgen de kans joh! Als je het ben, heeft het nog ff de tijd om meer hcg aan te maken, voor je prompt morgen toch met een nega test zit
het probleem is gewoon aangezien ik nu in nov en dec. een posi test had. en met een andere test nega was. dus tja dan wil ik het idd ff geheim houden totdat het echt zeker is. en er een paar testen tegen aan heb gegooid. iedere keer blije gezichten en dan achteraf is het niks. daarom zit ik nu ook al wat in spanning en gewoon blijf denken word wel ongi.
Wij gaan het dan niet direct aan onze ouders vertellen maar nog even samen dat geheimpje delen en wennen aan het idee.... maar denk dat het vertellen wel snel komt...rond de 7-8 weken ofzo. Het ligt er ook aan hoe het allemaal gaat..wij kunnen ons het totaal niet voorstellen, ben nog nooit zwanger geweest... En sinds een week weet mn vriendin het ook! Ik kon het niet mee voor me houden dus nu heb ik eindelijk iemand buiten mn vriend om (en jullie natuurlijk) om erover te praten, heel gek maar ook wel heel fijn! En zij gaat het ook meteen weten als het raak is
bij ons is nu het probleem zus is zwanger van de 2e nu 14 week heen dacht ik zo. mams is de 27e jarig deze maand. dus zou een leuke kado zijn als het posi is. aangezien ze ook niks weet voor der verjaardag. maar dan ben je net na je ei 2 weekjes heen. dus weten het niet. wacht eerst maar even af.
Geheim houden tegenover je ouders en omgeving snap ik... maar als je man het niet weet vind ik dat wel raar....want stel dat het weer misgaat..dan komt hij het toch evengoed te weten lijkt mij? Je hebt dan toch die steun nodig? Ik zou het hem gewoon gelijk vertellen, maar wel wat voorzichtiger met de blijdschap omgaan en daarin groeien...
wij hebben het na 6 weken verteld, toen we de 1e echo hadden gehad en het hartje hadden gezien internet lag er ineens uit, dus was ineens foetsieeeee