Hier vorige keer met 7 wkn verteld en zou het weer doen mocht ik weer zwanger raken. Dan heb je ook de steun. Mijn schoonouders weten ook dat ik in nov een miskraam heb gehad, door alle onderzoeken in het zkh en dat ik opeens wist waar het vandaan kwam die duizeligheid....
Wauw! Ik ben met de tulpjes bezig 8) Oh wacht, voor ik wegga zal ik nog ff een foto posten van mijn eerste borduursel voor in de babykamer Uno momento!
doei heitje ga maar even eten zoeken en even liggen pannetje soep zal wel zo klaar zijn, staat al op sinds 10 uur vanochtend!!! Doei meiden!!!
die is inderdaad ook super van pooh beer. ik had een anders groeimeter ervan. nou ik ga ook even ga beginnen nu. sterkte heitje knuf
wow ik heb echt geen geduld voor borduren of ander knutselwerkjes/priegelwerkjes het enige waar mijn handen goed in zijn is houtbewerken, heb een aantal jaren terug een mega barbie huis getimmerd 3 etages hoog voor de dochter van een vriendin (toen had ik zelf nog geen kids) en voor me eigen dochter die er om gesmeekt heeft (sja ze is al 11 nu) kwam ik er maar niet aan toe wil zo graag de tijd vinden om er alsnog eentje voor haar te maken ...
Hee meiden, ik ga ff voor het werk een lading boodschappen halen, ben daar wel eventjes zoet mee, dus tot straks
Rimar, hartje laten ze vaak niet horen tijdens de eerste afspraak, meestal pas na 12-16 weken omdat ze je voor teleurstelling willen behoeden. Ze kunnen het nl vaak nog niet vinden dan, omdat het nog zover weggestopt achter je schaambeen zit.