awas ik weer hahah. leuk mystiklady... zijn leuke uitstapjes. ga liever 4 dagen na 1 plek. en da verschillend in het jaar. dan 2 of 3 week vakantie op 1 plek. kan me heel snel vervelen namelijk
Ja normaal wel snap er daarom ook niks meer van dus.......de echo liet een eitje zien van 0,12 en op 0,20 springt ie, normaal komt er tussen de 0,2-0,3 per dag bij, toen zat ik op dag 10, dus je zou haast moeten zeggen dat het niet anders kan, maar als ik dan 5 dgn later pas mijn ei heb.......anyway.....kan toch niks anders doen dan afwachten iid....
@ kubus. laten we hopen dat we morgen niet ongi worden zie het hier ook een beetje somber in. maar heb alleen nergens last van dit keer soms wat maarn iet erg
Als hij 12 was op dag 10, groeit jouw eitje gemiddeld 1.2 mm per dag. En ei kan springen vanaf 18mm maar de meeste springen tussen de 20-25. Dus dat zou zeggen dat je ei nog kan komen. Mijn ei groeit zonder hormonen gem. 1,2mm per dag en springt pas bij 28mm om maar even een indicatie te geven En tussen de 2 en 3 mm is wat een follikel gemiddeld groeit bij een vrouw, dus dat is niet bij iedereen zo
Zo ben ik weer.... Poezel heeft dikke keel, verstopte neus en koorts en een ontstoken oogje (again.....). Antibiotica gekregen en nu moet ze zich snel weer beter voelen. @ Zomaar: Ik verwacht mijn ongie pas vrijdag of zaterdag, voor jou is het spannender!!!
oh okee das nog ff wachten dus. ja wel spannend als ik morgen echt ongi gevoel heb test ik niet pas donderdag anders morgen direct zdra ik wakker ben
Ik duim voor je! Bij mij is het altijd lekker makkelijk met dat roze verlies 2 of 3 dagen vantevoren. Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
haha wij gaan eertst gtst kijken dan miss schaatsen. duurt zolang nu 10km toch zei vriend dan @ kubus. de vorige keren had ik ook 1 dag voor nod bruin/rose verlies en nu nog niks
hallo! ben er weer effkes, ga zo met een boek op bed liggen en dan op tijd mijn oogjes toe. hopen dat ik vanacht niet teveel maagkrampen krijg, maar gewoon door kan slapen! morgen werken van 9.00u-14.00u. dus wil wel een beetje fit zijn!
Hihi thanks lieverd! Vorige keer hielp het want gisteren was temp weer gestegen naar 36.6 Vandaag weer iets gezakt helaas We zien het wel weer morgen! Zie dat er bij jou een mooie follikel groeit, hoop dat het helemaal goed gaat komen met die IUI deze ronde!!! Ik ga er ook vandoor, schaatsen is begonnen!!! Tot morgen!