Ik ga ook niet laat onder de wol.. vanochtend opgestaan met 38.5 graden koorts en onwijs verkouden, hopelijk is het voor aankomend weekend over
beterschap meid, en hoop voor je dat je snel opgeknapt mag zijn, zeker met je IUI vor de boeg! spannend zeg!
Snap je verhaal maar mijn eisprong is altijd rond de 14e dag dus lijkt me sterk dat hij nog moet komen
Soms sla je gewoon een cyclus over, spreek uit ervaring Je hoeft niet speciaal elke maand een eisprong te hebben (Overigens niet verkeerd bedoeld maar over het algemeen)
Kan hoor, en weet dat je het goed bedoeld maar ik voel mijn eisprong altijd (helaas, want soms is dat best pijnlijk)......en heb dus tot nu toe altijd een eisprong gehad en nooit een cyclus overgeslagen. Verder zei de gyn dat een eitje niet continu groeit maar met fases, ze zei ook ik weet niet of je eitje al in de versnelde groei zit. De laatste fase voor het springen groeien ze harder. Dat is wat mij bij de inwendige echo is verteld. En sterker nog er lagen twee eitejs te rijpen, maar de ene was groter dan de andere. Dus nee, ik geloof er niet in dat mijn ei nog moet komen
Hihihih wat een leuke ovutest trouwens met dat lachende gezichtje.....fijn meid, nu maar lekker aan de klus. Hier ga ik ff bij mijn mannetje zitten.
Ja hoef je iig niet te turen naar een streep en of die nou wel of niet donker is.........overigens zijn ovutesten nooit even donker als de controle streep bij mij.
Goedemorgen allemaal Moet zo weer werken, maar heb zo geen zin...pfff Mijn temp is wel iets naar beneden gegaan...
als ik jou was zou ik toch even een test doen..als het nog aanhoudt dan zou ik even langs de HA gaan...