Jammer Subke! Ik hoop voor jullie dat het snel lukt en dat het ook goed gaat met je thesis! Heel veel succes!
heyhey Ik was ook ongesteld de eeste maanden van mijn vorige zwangerschap, maar dat kwam omdat ik het niet wist en de pil nog gebruikte. Hoop dat je je snel beter voelt en duidelijkheid hebt!
goedemorgen testers succes ongie meiden gedsie wat balen hier een lekker rommel dagje lekker me huisje op orde brengen want pfff ik ben nu ik zwanger ben nog mega moe en ook extra lui dus nog geen nestel drang haha Me moeder heeft meer van nesteldrang hahaha
J bij Olaf zijn wij ook pas begonnen met foliumzuur toen ik al 10 weken was, omdat waarvoor nog niet wisten..nu was ik er al mee begonnen zodra we ervoor gingen. Gelukkig is Olaf kerngezond! Pff..wij hebben onze eerste afspraak bij de vk pas 23 maart! echt laat vind ik! Hoop dat we snel daarna de eerste echo krijgen... Mgwc balen van de negatieve test! Hoop voor je dat je deze maand toch nog positief mag testen en dat het anders volgende ronde raak is! Mystik Ohnee jammer! Volgende ronde beter! OEH balen met die witte broek!En dan helemaal als het zo erg is!Redbull..daar wordt ik echt superhyper van haha, dat drink ik echt niet Over ouders wij gaan het aan mijn ouders vertellen op mijn vaders verjaardagJ Dat Is met 11 weken. Zomaar denk je echt dat je het verborgen kunt houden? Pff ik zou het niet kunnen en mijn vriend zou het ook echt niet kunnen waarderen en hoe bedoel je geven?? Je geeft hem al een kindje als je posi test haha ik testte en zag niet meteen een streepje dus stapte onder de douche, zag toen inene wel het streepje, ben drijfnat in mijn nakie naar beneden gerend met de test in mijn handen, stond helemaal te trillen, nee, ik zou het niet kunnen verzwijgenAls je het met meerdere testen wilt proberen, waarom haal je ze dan niet allemaal in huis, vang gewoon je ochtendurine op, dan kan je ze allemaal doen en weet je het meteen zeker Oh wat balen dat de test vanmorgen negatief was! *knuffel!* leys, jammer dat het negatief is, maar nu heb je iig wel duidelijkheid! Succes in de volgende ronde! Subke balen van je ongi! Echt hoor, je hebt het volste recht op roze volgende ronde! Flappie gefeliciteerd met je ei!
Hey meiden ik ga door naar maart vandaag is de ongi echt doorgebroken...nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.....
He meis, hoe is het? Ga je nog een keer testen voor de zekerheid? Of weet je zeker dat het einde oefening is?
volgende week pas weer hoor....Ik zie het wel nu, ik heb steeds krampen in mijn buik...en er zijn puistjes gekomen...dus ik zal wel ongesteld worden eendaags...en een late eisprong hebben gehad of niet.....Volgende ronde misschien ovutesten of tempen.....
denk dat ik volgende rond ook maar weer aan de ovu testen ga. kijken of dat weer iets is. heb nog steeds nergens last van de ongi die komen gaat
jeey meis wel spannend hoor!! ik zou gewoon 1 weekie w8 met testen mocht je nog geen ongi hebben ben je wel altijd optijd? toch spannend ik had vanmorgen een dik stuk zwart toen ik me tampon verwisselde lek nu ook ineens door! wat dan dan is weet ik ook niet heb geen krampen ofzo
bij mij begint het ook met 1 dagvoor nod bruinverlies maar nu begon het eerder en heeft ook 5 dgn geduurt voordat ik ongi werd ook zo vreemd