Omdat subke ondanks alles toch ongi is geworden en zich bewust wat heeft teruggetrokken van ZP ook mede doordat ze nu van plek is verhuisd. Ik fungeer een beetje als tussenpersoon via de mail en als iemand haar iets wil sturen dat het dan beter functioneert via een krabbel of pb.
Of mijn darmen reageren ook op de snijworst, als ik iets eet en dat valt niet goed dan reageert mijn binnenwerk heel erg snel hoor
Goede hoop, vriend dacht ook dat het raak was, tempstijging (gevolgd door daling), ze zag er best tegenop om te gaan verhuizen omdat ze dan niet meer op zp kon komen omdat er iemand achter haar zit te werken.
nee hoor helemaal niet, ik werk meestal langer, krijg dat niet doorbetaald, dus vind dat een prima regeling zo, alleen weten ze dat zelf niet
oja dat is balen ja ik hoop zo voor dr dat het snel raak is!!! En dat ze het natuurlijk heel erg naar dr zin krijgt op dr nieuwe plek Ik heb haar net even gePBt maar... hoest met u dan?
Ben wat misselijk na het eten van snijworst wat me totaal niet lekker viel en smaakte. Heb vanmorgen voor het eerst boven de pot gehangen dus moet in het vervolg eerst eten en dan pas douchen ipv wat ik nu doe. Heb nu geirriteerde keel van het gal spugen van vanmorgen. Blijf slokjes drinken, net zo'n kikker in de keel gevoel, alleen stukken rauwer.
ow dat gaat super!!!! Ze luisterd echt heel goed en doet ook alle oefeningen goed. Ze wil alleen niet gaan zitten, naja echt zitten ze blijft net een cm boven de grond hangen. Maar die is nat en koud natuurlijk he haha
Ja dat weet ik ook wel, maar ontdek nu hele aparte dingen, was altijd gek op snijworst, vind nu naturelchips errug lekker, hihihi, en ben snoeperig, maar wil dat echt gaan minderen, is helemaal niet goed, ben giga aan het gapen nu, neem te weinig nachtrust, maar ja mag graag schaatsen kijken op de spelen, dus neem dat deze week nog voor lief.
Ze is ook niet gek dus, aaaaaahhh wat heerlijk lijkt me dat. Wanneer post je een leuke foto van haar, ben zo nieuwsgierig.
aaaaaaaaaaaaaahhhh daar smelt ik helemaal van zeg, wat een poepie meid, daar kun je toch helemaal verliefd op worden.