ik heb een leuk idee gevonden, beide opa's en oma's hebben al 3 kleinkinderen, wil dan een lijst kopen voor 4 foto's en van alle 3 + echofoto of een vraagteken erbij
@Rimar Die zijn ook leuk! Die van het fotolijstje vind ik dan het leukste @Zomaar Hey hey Hier ook nog steeds geen ongie
het word spannend. met ons een deze dagen @ rimar. dat is idd een leuk idd met het fotolijstje of de bloemen.
Ik denk ook dat ik binnenkort ff bij een action oid naar binnen ga om te kijken of zij zo'n soort fotolijst hebben, ben heel erg benieuwd hoor
daar hebben ze idd leuke lijstjes en helemaal niet duur. wil voor mijn borduren daar ook kijken. als ze de maten hebben. anders na de borduurwinkel. en dat word vast duur
dat komt me bekend voor, heb geen zin in eten koken maar zal wel moeten ben ik bang, zucht, of ik heb geluk en is manlief eerder thuis, dan hoef ik niet te koken.
Ik geloof dat ik mijn keuze al gemaakt heb, nu nog ff achter fotopapier enzo aan, hihihi, dit gaat heel erg leuk worden hoor.
hier zijn 2 te vinden in de buurt en ruim keus in lijstjes. maar ben best wel kieskeurig. vind glazen omlijsting leuk en ook met een grijze rand erom. of heel donkerbruin..
mhmm zou ik mijn vriend straks na de winkel sturen en dan al een test gedaan. vind het zo spannend worden eigelijks. weet ook niet waarom
Ik ook hoor, heb nog wel wat foto's van neefjes en nichtjes, ik kan me nu al helemaal verkneukelen bij het idee hoe ze zullen reageren, die verwachten dit nl niet meer, hihi, ooohhh rimar wat ben je weer erg