*stapt over het diepe gat heen en valt er deze maand niet in* we komen allemaal een keer aan de beurt, waarschijnlijk is het mijn tijd nog niet Hoe is het met jullie meiden? Heb ik nog iets bijzonders gemist? Volgens mij zag ik geen nieuwe zwangeren op de lijst, jammer
Woensdag is mijn nod. Sinds gisteren voel ik me raar. Vanochtend ging ik over mijn nek van de lucht van thee. Verder ben ik vandaag prikkelbaar. Naja hoort erbij, manlief laat me maar een beetje aantobben zonder boos te worden.
hey was ik weer. ff snel mee geweest op boodschap nu vet last van de rug weer grr. maar nog steeds geen ongi wel wat meer slijm verlies. pffff
@Kubus, oh meissie toch, heb zo met je te doen en had het je zo gegund. Dikke knuff. @HappyMarie, spannend hoor, dat zijn wel symptomen maar zoals velen al weten kunnen het ook valse symptomen zijn @1dondersteen, went het al een kleine spruit en mama zijn? @Zomaar1986 dat krijg ik altijd een paar dagen voor mijn ongi (nu NIET dusss )Hoop dat het bij jou dat niet de reden is. @Ninoska (? weet ff niet meer hoe je je naam schrijft) gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!!! Hier om half zeven gegeten en om 8 uur alweer een mega hongergevoel.....QUE????? Dat heb ik echt niet de vorige rondes gehad op deze manier.
@Kubus Balen dat er alweer rose verlies is En er zijn idd nog steeds geen nieuwe zwangere. @Happy Marie Spannend! @Dondersteen Hoe is het met jou? @Zomaar Hier is er ook veel meer slijm, maar dat kan ook een ged teken zijn he @Goofychick Dat klinkt ook al spannender, met die symptomen erbij @flappie Het gaat mij soms ook wel eens te snel hoor @Ninoshka Van harte gefeliciteerd @Hier Nog veel afscheiding, zere (.)(.) sinds gister, ze lijken ook veel groter, heb het gevoel dat ze eruit ploppen Terwijl ik van mezelf niet al te grote heb... Mijn temp is ook weer omhoog gegaan Nog steeds geen roze of bruinverlies... Dus ben heel erg benieuwd Strakkies maar ff GTST kijken, want dat kon ik niet zien... waren namelijk in het centrum... Ik ga zo maar afsluiten, want moet zo werken...maar 2 uurtjes en dan heb ik al WEEKEND!!