Ja ik zag het, 8 weken!! Wauwieee!! *doet vreugdedansje* Ik hoop dat je die echo snel krijgt!! Ik moet nu afsluiten, paps kan elk moment voor de deur staan... bye girlies!
ahaaaaa heerlijk, hier nog niet dus stuur ook maar een stukkie hierheen hoor En hoever ben je nu met je borduurwerk?
ja tis een leuk meisje. gister waren ze ook bij mijn ouders. toen we allemaal weggingen wilde ze mee. mocht niet begon ze de hond uit te dagen. en begon boos te worden. hahah... tja kweenie. ben geen dokter helaas. heb nog geen ongi krampen enzo. wel wat slijm verlies. maar ook niet echt boeiend meer pffff. maar vanmiddag maar testen met gewone urine. zal het proberen op te houden
moet alleen het wolkje nog. heb net huis schoon zo ff douche hond uitlaten. en denk achterthuis ff aan spoelen ivm zout enzo en nu de zon er is jammie... en dan begin ik weer. als ik tijd heb maak ik een foto. * blaast een beetje zon na rimar *
i hope so. denk dat ik gewoon ongi ga worden (rare lichaam) dan kan het alleen maar meevallen met een nega test.
Oh wat erg zeg! Heel veel sterkte, en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je hier haast niet bent...Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd Nogmaal heel veel sterkte Maandag al naar de Gyn voor een intake, das zeker snel Dikke knuff
@testen hier Ehm geen idee nog wanneer ik ga testen...Heb nog geen een in huis liggen, dus kom niet in de verleiding... Maar zodra ik een testje gehaald heb, dan meld ik het hihihh
Stond vanmorgen gewoon iedere keer te trillen van de zenuwen denk ik, had het niet koud namelijk...heel apart was dat Kon amper de stoelen van de tafel op de grond zetten...
@Heitje sterkte met je vader, en iig goed nieuws dat hij waarschijnlijk groen licht krijgt voor de operatie!
was ik ok ff weer. krijg een ongi gevoel nu. en ben wat narig op mijn vriend. had gister mijn auto mee. dus sleutels mee ik sms gestuurd. ben ik achter thuis aan spoelen is de spuitkop stuk. zocht de andere belde die. heb hem de huid vol gescholden dat ie een keer zijn troep moet opruimen. kan geen poot verzetten in de schuur. grrrrr