idd ook een idee ja. wij zijn er al over uit dat wij gewoon nu ruim 300euro meer moeten betalen dan ontvangen. gaat toch niemand mee akkoord eigenlijks. als ze het niet snel oplossen of met argumenten komen die ergens op slaan. laat ik het stopzetten. aangezien mijn vriend zijn loon aanzienlijk omhoog is gegaan. kan ik me niet druk maken om die 30 A 40 euro. oke leuk extra tank bezine of boodschappen. maar elk jaar dit gedonder heb ik dan zeker geen belang bij..
hallo dames ik wil even het een en ander duidelijk maken hier... zethu onze lieve meiss.. kwam net online met een verhaaltje over haar sollicitatiesss ok even goede vrienden vervolgens gaat ze eisen dat we op haar moeten reageren terwijl ze op niemand van ons had gereageerd??? ik heb vorige week een mk gehad niet gereageert een ander opgenomen met vroegtijdige weeen niet gereageert de ander een positieve test niet gereageert hoe kan ze dan eisen dat we wel op haar moeten reageren??? ik heb er iets van gezegd dat ze dat niet kan eisen hoor!!! en dan komt ze hier neerzetten dat ik zo geobsedeerd ben en dat ik het forum als een chat gelegenheid zie wanneer ik me verveel???? ik heb haar toen haar ex haar verliet door dik en dun heen gesteund en nu loopt ze me hier zwart te maken... ik wilde toch even zeggen dat er dus niks van klopt hoor!!!! ik zoek geen problemen maar ik vind als je een reactie verwacht dat je dan zelf ook mag reageren hoor!!!! xxxcindy
wij wachten het nog of. laatste week van maart doen we maar aangifte. en dan mag onze belasting man meer tijd vrij maken om alles ook na te kijken hoe hij erover denkt. heb wel zin om een heisa te schoppen daar in groninge
weet niet het hele verhaal. anders zou ik echt deze week een contactpersoon opzoeken. kost geld maar dan kan het miss wel goed worden opgelost. en zeker als alles van jullie kant klopt. wij laten het doen en betalen dan voor 2 man 80euro. best prijzig maar als we hetzelf moeten doen zitten we er heel lang bij en tja wat moet je precies invullen. 3500pluro is een enorm bedrag.
nou joepie als ze hun werk ook goed deden zodat er na 9 maand alles veranderd zou zijn, maar nee. ik zie het al helemaal voor me om na groningen te gaan. eerst relaxt, en dan helemaal over de kook gaan
ik had ook ooit iets grappigs ik kreeg al 2 jaar zorg toeslag opeens gestopt ik bel op sta ik niet in het systeem dat ik het ooit heb gekregen
schijt aan de belasting. zolang wij alles maar binnen de tijdstippen doen mogen zij weken lang werken voordat je reactie krijgt/betalen
ow daar pakken ze je vanzelf wel of. zeggen nu ook dat ik een andere toeslagpartner heb gehad over 2009.. nou jammer dan. dacht het niet ow ja mijn denkbeeldige vriend (zonder sofinummer). waar ik ben is hij ook whahahaha
jullie belasting verhaaltje herinnert mij eraan dat wij nog een M-biljet aan moeten vragen, omdat we verhuisd zijn naar het buitenland!
schijt aan de belasting, daar gaan we nog een keer. de vloer gaat op en neer. o dames wat een sfeer. lang geleden dat het zo gezellig is geweest