@ zomaar: bah meid, wat shit die nega test! Hier alles lekker hoor, nog niet eens 2 weken en dan de 12 weken echo ... buikje groeit al goed, en verder is de misselijkheid een beetje minder aan t worden dus ik ben erg blij .
ooh wij ook patatjes vanaaf!! Joepie zin in!!! @hier...zwart en bruin is ietsjes meer..maar nog heeeel weinig....weet het niet meer..snik...snik...
wat ik zo raar vind is dat je wel overtijd bent!!! misschien ff bloed prikken ik ken mensen die na 3 mnd nega testen gewoon zwanger waren uiteindelijk zijn ze er achter gekomen via bloedtestje als je over een paar dgn nog nie ongi ben zou ik ff bloed prikken... ik zelf ben vorige maand ovetijd geweest 10 dgn was ook pril zw maar vmk...(dat zegt de dokter) en deze maand kwam de ongi lkkr vroeg dus hopelijk is mn cyclus weer goed op peil vind het toch spannend voorje
oo wat leuk voorje!!! spanennd allemaal!!! een vriendin en een familielid van me zijn ook zwanger en hadden ook een echo ze lopen samen op 11 weken nu en alles zat er al aan zo leuk en het bewoog druk in de buik pff als ik dat allemaal hoor denk ik dat wil ik ook weer!!!!! hoop dat ik snel zw word mn meissie is al 5 er zit al zoveel leeftijdsverschil tussen daarom pfff ik zat gsteren mn ontslag papieren te lezen van het ziekenhuis ahhaha had ik ff zin in en hoelang ik erover heb gedaan enzo hihihi stom heh ahhaha het is soms ongelofelijk te zien dat er een mooi wondertje in je groeit!! geniet ervan!
hey.... wacht eerst nog en paar dagen af. omdat ik in december ook 5 dagen overtijd was. is helemaal niks op te zien heb hem net weg gegooit... cyclus is een drama. zo stipt 28 dagen. nu voor de 2e keer langer... pfff nou ja op na de volgende ronde...
Heb idd al getest op dag 36...en die was kei negatief...met dit bruinverlies...ongi zit eraan te komen...maar kom dan!! Het is vervelend want ik vermoed door dit dus echt dat ik geen eisprong heb gehad en dat het een doorbraakbloeding is.....ga maandag als het er nog niet is ook de gyn bellen wat nu!!!
dat zou ik ook doen mgwc. gewoon de gyn bellen en hoe het kan. je hebt idd een lange cyclus zeg... dit is gewoon niet leuk zolang is spanning te zitten. heb nu net nega getest en doe nu de ongi dans. kom maar op...
tsjah..door de clomid hoort ie zo lang te zijn...eisprong rond dag 19...en dan LF van 17...maar dit is niet goed zoals het nu gaat....had al hele tijd ook buikpijnen...echt niet het gevoel van eisprong!!
zou het niet weten meid.... echt niet. normaal altijd ongi zolang ik dus van de pil af ben... anyway moet ik nu ook een gevarieerde cyclus aan houden op de banner, zodra het komt?
aaaaaah zomaar, echt negatief? kom je mij binnenkort vergezellen? want ik blijf hier hangen tot je ook naar maart komt hoor, niks te lullen daar , zal wel meer worden, maar de afgelopen dagen nog niet pfff post is hier ook geweest, ovutestjes, en het mooie boek zijn binnen.
@ mystik: heb je mooi wat te lezen... heb me inmiddels al aangemeld bij maart. maar ga pas zondag heen. wil de rest van de dames hier afwachten.... denk dat ik voor de volgende ronde ook ovutestjes bestel voor ongeveer 20 dagen. en hopen om dan een ei te checken. is dit niet zo ga ik in april na ome dokter. baal zo ontzettend dat me cyclus steeds gelijk is geweest en nu voor de 2x overtijd te zijn en er is niks
nou heb het boek alleen ff doorgebladerd en nou verstopt tis voor me dochter als het eenmaal zo ver is. waar alles vanaf de wip tot geboorte vanuit de baarmoeder word weergegeven, zo schitterend, van dag tot dag een afbeeldig zodat, kan me kiddo mooi zien hoe haar broertje of zusje er dan op dat moment uit ziet.