Met mij gaat het goed! Ik probeer onze kinderwens wat meer los te laten en dat lukt tot nu toe aardig, ben ook niet zo veel meer op zp te vinden. Maandag word ik teruggebeld door de gyn, ben er ook achter gekomen dat mijn schildklier niet optimaal werkt en dat houdt nauw verband met zwangerschap en de miskramen. Vind het wel heel erg dat dit al vorig jaar bekend was, maar oke daar koop ik nu niets meer voor. Ben allang blij dat er iets gevonden is waar iets aan gedaan kan worden. En jij? Morgen NOD zie ik, spannend! Goed gevoel?
Verdomme! Bel ik net naar waar ik dinsdag die Bench besteld heb, zeggen hun ja die had je woensdag al moeten hebben...WAT Zit ik nu dan voor Jan kut te wachten Moest van hun er een mail heensturen, nou het zal mij benieuwen wanneer ik hem dan kan verwachten...Klote zooi
Ja dat klopt idd ja, als je schildklier niet goed werkt, dan houdt dat ook wat tegen geloof ik Mijn moeder kon na mijn broertje ook geen kinderen meer krijgen met haar nieuwe man zei de ha Ze voor allerlei onderzoeken geweest...maar uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden, ze heeft toen geluk gehad dat haar hormoon, bloed waarden goed waren Alleen mijn moeder heeft geen schilklier meer, ze heeft na de bevalling van mijn broertje schildklierkanker gehad en ze moet nu elke dag pillen slikken die de schilklier vervangen Dat is wel balen dat je dat dn niet eerder wist, maar ze kunnen er nou wel wat aan doen Hopelijk ben je gauw zwanger @hier Tja de ene keer voel ik de ongie komen en de andere keer weer niet Het is heel vaag...heb veel slijm verlies (voel het af en toe naar beneden lopen ) Heb nog geen testje in huis gehaald...
Ik zit gigavol van een kleintje patatje met maar ik voor de rest voel ik me op zich prima, af en toe misselijk, gistermorgen gespuugd, maar dat is tot nu toe goed op te lossen door eerst te gaan eten en dan pas te gaan douchen ipv andersom wat ik normaliter altijd deed
Ja dinsdag en ik had hem woensdag al moeten hebben Ik heb er eentje voor onze boxer, want als wij weg zijn dan poept en plast hij alles eronder en nou gaan we proberen of dat te verhelpen is met een benchtraining Heb de 1 na grootste besteld
zo het is eindelijk droog hier... ff de hond eruit laten. zo de helft van de wolk zit er al in op na de andere helft. @ senna kunnen ze je niet vertellen dat er wat miss is gegaan met verzenden ofzo? dat jij niks krijgt is hun probleem. staan zij voor lijkt mij...
Ik heb die gasten gebeld en ik moest ze dan een mail heen sturen Dus ben benieuwd wat ik terug krijg en wanneer ik mijn Bench krijg...desnoods bel ik de bank op om geld terug te laten storten...
Hoi , Zomaar ,heb gereageerd op nod maart topic! Is er iemand die ondertussen op roze is gegaan? Nog gehoord van Liane of Cynthje iemand?? Maakt iedereen het goed? Zoals jullie misschien wisten ben vanmiddag naar de gynècoloog geweest en hij heeft alles nagekeken vanbinnen. Inwendig was alles prima in orde zoals het moest zijn na de vmk 13/02. Hij zag ook dat men eitje aande linkereierstok op springen stond en ten laatste morgenvroeg zou springen,hij zei het luid genoeg zodat manlief het ook kon horen Ik teste nog maar deze cyclus met de wondfo ovulatietest en ik mag zeggen dat ze beter werken dan sensitest (zie album). Ik was eerst sceptisch maar er is geen twijfel dmv.inwendige echo en test is het bewezen Groetjes
Hee meid, dan weet jij wat er moet gebeuren vandaag, klussen, hihi. Maar ben blij voor je dat alles goed is, hopelijk ben je snel weer zwanger, en deze keer blijvend.