jup gaat snel ja bijna nog een kwart dan is ie af... en dan vervelen. haha.. ja idd heb je gelijk in om het geld terug te laten storten. waar heb je hem bij besteld dan? wel vaag dat je het niet met een telefoontje kunt afhandelen. maar per mail. scheelt 1 ding staat het wel op papier
Chewies Dierenwinkel NL - DECKX - BENCH zwart 107x71x77cm xlarge 2d kunststof schuiflade zwart 107x71x77cm xlarge 2d kunststof schuiflade Deze heb ik besteld Ja daarom...kunnen ze ook niet zeggen dat het niet zo is... Snapte ook niet helemaal waarom het niet via tel kon...
@senna ik betwijfel of de bench je probleem gaat verhelpen, is het piesen en poepen zijn enigste gedragsprobleem?
Dank u Rimar ,ik hoop dat het blijvend mag zijn mocht het lukken en we hebben vanmorgen al lief geweest ,ik had namelijk geen goesting om te vragen of hij zaaddodend glijmiddag gebruikt op de sonde (heb al uitleg gekregen van Miran en zomaar)mja wist ik veel
hahah de bench.... nou is dat probleem weer uit wereld. ja rimar van mij mag je gezellig.. damn nog geen ongi. kom nou maar gewoon
De Bench...heb ik net een boze mail gestuurd en dat staan ze ineenkeer met de bench bij de deur hihihi Maar goed maakt ook niet uit...ik ben allang al blij dat de bench er is Ik ga er ook weer ff vandoor...moet ff vriendlief helpen Tot later
Nou ja, kun je altijd nog later een andere mail sturen dat je toen in de veronderstelling was dat je de bench niet zou krijgen.
nou nee als ik hier echt in slaap val wordt ik in het donker wakker en dr zit geen sensor in het toilet alleen waar je je handen kunt wassen, en dat is geen pretje hoor om in het donker je poes af te drogen en op de tast de deur enzo te moeten vinden.
1e x 3 dagen na NOD, 2e keer 1 dag na NOD, dat kwam net zo uit, wilde het liefst in het weekend testen