Dank je Zomaar! *springt als een gek in het rond om de ronddwarrelende hcgtjes van 3kats te vangen....spring duik hups vang, ja! Hebbes!* Thanks 3kats! Hoe is het verder met je?? Melanina: haha grappig van je kat...hier worden ze al gek als ik bijv. de bank verplaats om eronder te stofzuigen Wordt het kamertje al mooi??
Mijn (.)(.) zijn minder gevoelig, dus ik snap er niks van... Maar we zien het morgen of maandag wel.. Ik ga voor je duimen dat je morgen een posi test hebt
nou kamertje zelf moeten we nog alles aan doen maar het leeghalen schiet op haha over een maandje is alles wel geverfd enz
Oke nou veel plezier ermee he! Ik ga ook afsluiten hier...zit op mijn werk en dan moet er natuurlijk ook gewerkt worden Fijne dag!
@Senna spannend meis, ziet er goed uit. @Zomaar, he bah, laat ze dan maar ook gewoon komen mocht je niet zwanger zijn toch? Hier.......niks njente nada.....ene keer denk ik, dat ik zwanger ben......boeren-zwart voor mijn ogen als ik met mijn hoofd omhoog ga-geen zere boobs (normaal wel)-steken, honger, vanmorgen misselijk (althans als ik dan niet direct wat neem)-emotioneel-bla bla bla............en ik verbeeld me deze symptomen niet maar of het zo is......pffffff.......
Meiden ,ik vertoef nu in het maart forum dus als er iets te lezen valt van me zie je me daar...Degene die nog aan't wachten zijn op hun testje VEEL SUCCES !!!!! Hier is onze kater om 10u30 ingeslapen bij mij ,manlief en zoon hadden we naar de auto gestuurd ze konden datn iet aan dus ben ik bij hem gebleven tot hij ging. Neem me niet kwalijk aub.als ik de komende dagen wat minder aanwezig of somberder ben. Het is dat we op zeer korte tijd zoveel te verwerken hebben vader zijn rug ,oma hartoperatie ,vmk en nu dit het doet pijn... Goed weekend!
Meiden ik kom me afmelden. Vanmorgen helderrood dus op naar ronde 9 alweer! Dames die nog even moeten wachten heel veel succes, ik duim voor jullie! Ik ga me melden in maart...
hoi even spieken hoe het met iedereen gaat! drukke dagen nu voor ons, daarom weinig tijd voor mij om te zp-en! daarom bij deze heel veel groetjes en knuffels van mij aan alle dames hier! geniet van jullie weekend, en tot volgende week weer een keer! een positief puntje aan mijn menstruatie nu: ik heb er weinig tot geen last van, geen buikpijn en geen heftige menstruatie, gewoon rustig, relax!
heyyy yootje alles goed hier is de menstruatie al bijna weg gelukkig dan kan ik er weer tegenaan voor de volgende ronde!!:d xx
hier is het gelukkig ook al bijna gedaan met de menstruatie! ik word trouwens helemaal blij van het vrolijke zonnige weer buiten! is dat in nederland ook zo? anders kom maar allemaal hier naartoe! haha
*Kubus kijkt naar buiten en ziet de regen met bakken uit de grauwe, grijze hemel vallen* Hier geen vrolijk zonnetje dus
nou nee aleen maar regen regen bahbah:x waar zit jij dan?? ik wil wel graag zitten waar jij zit? ik word op dit moment blij van de verdwenen ongi want het weer zit hier niet mee hihih