Hey allemaal De test was nega..witter dan wit.... Van de week maar weer eentje doen Maar mij temp is hoog gebleven...36.8 en heb ook weer gevoeligere (.)(.) Dus ben heel benieuwd! En als ie van de week nog nega is en ben nog niet ongie, wil ik gewoon een bloedtest!
ja balen he.... op na ronde 4 zucht... hahah tis niet anders.. hou wel een cyclus van 28 dagen aan... denk ovutesten te bestellen deze week.. balen van je witte test. had voor je gehoopt dat het raak was. je houd het spannend knuf xxx
Ja echt balen... Hopelijk word ronde 4 de laatste ronde en ben je zwanger Ja daar baal ik ook wel van, maar ja niks aan te doen
hey damens het is hier al erg stilletjes vanochtend is uit t niets hier de ongi doorgebroken..... volgens ff geen ei te vinden dus zal wel gewoon een bloeding zijn ben benieuwd morgen bij mn eikijker! ik schuif zoiezo door naar april wil niemand daar zien terecht komen! op roze jullie allemaal in maart
Hallo meiden... Ik heb alleen maar 'rode' berichten voorbij zien komen Balen hoor! Had graag gezien dat februari roze afgesloten werd... Lilalien: veel sterkte met het verlies van je kat! Daag februari! Hallo maart!
heel veel sterkte gewenst met het verlies van je kater....ik weet hoe moeilijk het is. sterkte met de rest van de moeilijke dingen en hoop dat de zon snel voor je gaat schijnen. x
Jammer dat je toch ongesteld bent geworden!!Hopelijk wel raak in maart Senna, hoop voor je dat t toch nog goed uitpakt!
Lilalien, heel veel sterkte met het verlies van poezel! Weet hoe je je voelt! Hier heb ik helaas 2 jaar geleden geen afscheid kunnen nemen.. hopelijk jij wel..
Lilalien he getsie meid, sterkte met zo'n groot verlies, las ook dat je opzoek naar een nieuwe knuffel, Ik heb nog een stamboomkatertje, maar weet niet of dat wat is, stamboomkatten zit een prijs aan, moet je maar eens een pb achter laten groetjes gab
He dames, ik zit allang in maart.. maar ging net ff de lijst bekijken.. 18% zwanger, 2% vlindertje.. je zou bijna denken dat we voldoende aan het gemiddelde van 20% (?) kans per ronde! Dames met vlindertje, heel veel sterkte! Roze dames, heel veel geluk en een fijne zwangerschap! Rode, Blauwe en alle andere kleuren dames.. heel veel succes in de volgende ronde!
Hey goedemorgen allemaal Hier is de temp enorm naar beneden gegaan vanmorgen En ik verwacht de ongie wel... Alleen nog niks te zien! Wel een beetje roze spotting...