Gewoon alles opsommen, wat jullie gedaan hebben, wanneer verzonden, bedragen in een excel sheet optellen/aftrekken en tot een slotconclusie komen en dit opsturen
ow zeker we bewaren ook alles echt wel. bedoelde dit ook mede met voor lovepeet. bewaren alle brieven in de pc. maar dames mot ff gaan ouders komen eraan
oke dan dat gaat een hele klus worden .. maar goed daar ga ik van de week wel mee aan de slag ik dnek morgen ochtend !!>. bedankt voor de informatie meis.. ! de belasting pff ik wordt er niet goed van hoor af en toe .. ik snap niet dat alles zo ingewikkeld moet
Hee 1 ding scheelt wel, als blijkt dat zij fout zaten, en je hebt nog een bedrag tegoed dan betalen ze je dat met rente terug hoor.
Meiden, help ik heb een snoepbui, heb een zak gemengd snoep, heerlijk maar ik kan gelukkig stukken minder op dan voorheen, hihi
ben normaal een grote snoeperd, maar moet er nu niet aan denken hoor! snoep er ook maar eentje voor mij mee!
ben er misselijk van geworden, hihi, dit is wel goed voor bassie hoor, ben inmiddels zonder dieet al 1 kilo afgevallen, dat beloofd nog wat
Nou eet smakelijk dan maar hoor, met lekker veel knoflooksaus?? Jammie, alleen niet zo handig als je nog weg moet, hihi
meiden ik ga ff tv kijken .. en dalijk de kleine meid wegbrengen .. en mijn ventje vast opwarmen en eten tot vanavond
rente is ongeveer een euro per maad. ach 12 euro is relaxt.... we zullen wel iets moeten terug betalen maar geen 900 pluro
ik moet eigenlijk ook eens iets gaan doen, heb beloofd dat ik alle teksten van de website in een stijl zou zetten, nu ik toch op bed lig kan ik daar eigenlijk wel eens aan gaan zitten!
mhmmmmmmmmmm snoepies. nooit standaard in huis zijn zo op.. wij eten straks hutspot met vlees. en morgen denk ik lasagne mhmmmm
hey goofy jaa idd wel anders dan normaal maar heb nu wel een kortere cyclus dat is al heel wat natuurlijk