hmmm lekkr wij eten krieltjes met gehakt zigeuner schnitsel en spruitjes en sla.. hmm ik heb nu al hongerrrrr
Ik denk dat wij ook hutspot gaan eten vanavond (en anders morgenavond) heb ook nog rode kool in huis, dus we kijken wel wat we gaan doen en wie het gaat doen. De gene die als eerst thuis is die kookt
ik zou niet weten wie er hier kookt vanavond! en dus ook niet weten wat ik te eten krijg! ik denk dat ik voor de zekerheid, mijn mag en darmen rust ga geven, en nog niet te veel eet, mischien houdt ik het vanaviond nog wel bij beschuit en soep! morgen weer een nieuwe dag voor lekkere dingen!
stampotje maken van rode kool, bieslook er door heen, gehaktballetje erbij, dat is ook errug lekker! mmmmmm, ang geleden dat ik dat gegeten heb!
als ik woensdag morgen niet ongi ben doe ik denk ik al een test. of wacht idd tot donderdag... meestal ben ik aardig gelijk qua cycles op 1x in december dan 5 dagen overtijd toen ongi heb nu ook al last van wat slijm. dus denk idd gewoon een ongi zondag was de test nega. kon hte neit laten
Ik heb gisteravond runderriblappen gebraden en laten sudderen dus dat is ook erg lekker hoor, hopelijk is het nu draadjesvlees
je kunt maar beter voorzichtig zijn met voor je NOD te testen, de kans dat het dan alsnog mis gaat is erg groot.....
idd wij weten wat lekker is. stamppot andijvie met spekjes en worstje. vlees grillen ook overheerlijk. lasagne zelfgemaakt bami pangang met kroepoek en zo hot mogelijk. sperziebonen schotel hollandse stoofpannetje euhm wat nog meer