NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan 02: Bapsie & Kus26 & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje 07: Arianne22 & Lara1982 08: 09: Jenna85 & Nata 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Dorientje 11: Morgaantje 12: 13: Linda26 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 47 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Kus 26 5. Tom78 6. Tessatje Testmarathon 10 Februari Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna 85 3. Nata Testmarathon 20 Februari Testmarathon 25 Februari
Zo meisjes, ik heb de lijst even weer bijgewerkt. Wij gaan vanmiddag lekker een weekendje er tussen uit. Tot zondag zit ik lekker in Center Parcs, dus daar heb ik wel zin in! Dus tot die tijd ben ik niet online! Fijne dagen en ik 'spreek' jullie zondagavond weer! Liefs Jenna
Elin en Jenna: veel Plezier in Ceter Parcs, wij gaan met zijn tweetjes een weekendje naar Valkenburg. (onze kleine man gaat een weekendje bij oma logeren) En voor de rest natuurlijk ook: Veel plezier! Groetjes, Angela
Allemaal met vakantie! Gelukzakken! Maar veel plezier gewenst hoor Ik lees hier al een tijdje mee, maar wilde het net als nog iemand een paar bladzijden (ben even de naam kwijt) nog niet echt 'officieel' maken... Lukt dus niet! Ik zit nog maar in de 4de ronde maar word echt gek van al dat tellen en rekenen en zou-het-deze-keer-wel en... Nog iemand die zichzelf het hoofd op hol brengt? Ik heb bijvoorbeeld 'steeds' een cyclus tussen de 26 en 28 dagen, en ik dacht vorige maand ECHT dat het zover was ; moe, heeeeeeel pijnlijke (.)(.), nog meer puistjes dan anders en de hele tijd was mijn onderbuik erg 'aanwezig'. Niks dus, 2 negatieve testen later een verschrikkelijk pijnlijke eerste dag ongi geweest, en de 2de dag was het alweer over. Een normaal meisje zou dus gewoon denken 'goed, volgende keer beter', ik begin daarentegen overal op internet te zoeken of ik misschien toch niet zwanger ben ondanks dat ongi-zijn (en dat ik ook verder ook geen 'symptomen meer heb ) STOM zeg want je vindt altijd wel een verhaal dat je wil horen (en de rest, daar lees je -bewust- over natuurlijk herkent iemand dit? sorry voor het gezaag, het moest er eens uit... thuis durf ik er al niet te veel meer over praten, ik maak mijn man ook hoorndol hihi Goed, nu doe ik weer effie normaal, allemaal veeeeeeeel succes gewenst!
Het s m'n 2 de mk, heb 13 jaar geleden ook een mk gehad, was toen 7 weken. Het was een cadeauke van onze huwelijksreis. Dank je , ik hoop dit jaar toch te kunnen afsluiten met een zwangerschap of misschien een kleintje erbij. Maar de natuur kan je helpen maar forceren toch niet.
Hallo, Ik heb 3 weken geleden een persoonlijk berichtje gestuurd naar één van de verloskundigen. Dit heeft best een tijdje in de wachtrij gestaan, maar is nu toch verzonden (ondertussen ook al weer een tijdje) maar ik heb nog steeds niks gehoord. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? @ babieee Wat jij verteld is heel herkenbaar voor mij. Als je iets graag wilt is het toch een tegenvaller als dat niet meteen lukt. Voor mij is het nu de 5de ronde, maar ik probeer toch ook te denken aan al die anderen die al zo lang bezig zijn. Het is echt een geluk als het zo snel lukt. Succes ermee! Groetjes
@Jessica83 Ah nu snap ik het. Dan wil ik je heel veel succes wensen alvast.. wie weet daarna juist meer kans op springende eitjes.. ik leef met je mee. Heb/had vorige maand zelf (ongi geworden vorige maand dus er is er minstens één gesprongen waarschijnlijk) doorzichtige dus met vocht gevulde follikels. Nogmaals: sterkte! @babieeee.. ik denk dat we dat allemaal wel hebben! Is toch ook gek zo'n hele heftige eerste dag en dan bijna niks meer.. Maar kan ook door je focus/stress zijn en zeker ook door ontpillen (maar weet niet of je dat hebt). Laat je maar lekker gek maken, je wordt vanzelf weer nuchter en hopelijk en waarschijnlijk komt toch die ene dag dat je die positieve test in handen hebt! We maken allemaal hetzelfde mee! Dat is echt het mooie van deze site.. je voelt je niet gek en wel begrepen en de mannetjes worden niet steeds lastig gevallen.. mooi toch! X
@ babiee : welkom hier , en hier mag je zagen en klagen zoveel je wil we begrijpen je volledig ! Ik zie dat je van Oost-Vlaanderen bent, ik ook ! Ik ga gyn in AZ Sint Lucas te Gent. Gisteren samen met mijn ventje naar 'babyboom' (of zoiets) gekeken... tof om te zien, maar soms ook wat beangstigend Iedereen veel succes ! Gr, Evita
Goedemorgen, zou iemand mij bij op de lijst willen zetten voor 7 februari... de zijn een WEEK te vroeg gekomen , dus beginnen weer maar is aan een nieuwe ronde... ik weet wel niet welke cyclus ik moet aanhouden, ik heb gewoon maar deze van 28 dagen aangehouden, maar de laatste maanden wordt ik altijd maar vroeger en vroeger ongesteld... groetjes, ikke87
Hello dames, Ik was blijkbaar toch niet ongi... Nu blijkt het toch een innestelingsbloeding geweest te zijn... Ik heb deze ochtend positief getest, dus meld ik me hier even af voor februari. Aan alle anderen toch succes!
@ evita1983: Babyboom Daar durf ik niet naar kijken, ik ben namelijk (nu al, hihi) geweldig bang voor het deeltje 'bevallen'. Eerst maar zwanger worden! Inderdaad, Oost-Vlaanderen, streek rond Dendermonde... met veeeeeel zwangere en net bevallen vriendinnen @ dorientje: PROFICIAT! Geniet ervan met volle teugen!
Whahaaa ik ook nu al bang stom é ! En ik ook streek rond Dendermonde: Lebbeke namelijk ! ... bij mij valt het wel mee qua vriendinnen, maar ben niet de enige die aan het oefenen is Gr en succes nog Evita