NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik voel me ook niet echt anders
    ik heb alleeen last van vlinders in mijn buik en ik heb in mijn zijkant van mijn borsten af en toe een enorme druk maar ja

alles kan natuulijk ook wat anders zijn

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Dank je, ik duim ook voor jou!
    Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik het op de dag van eisprong al...Bleek ook zo te zijn.
    Afgelopen maand dacht ik het weer en werd in ongi...
    Vandaar dat ik net doe of ik niets voel (terwijl dat wel zo is!) om mezelf weer dezelfde teleurstelling van afgelopen maand te besparen!

3. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik mag op rood de :evil: zijn vanmorgen in alle hevigheid gekomen, niks geen bruin verlies van te voren maar gelijk helder rood bloed :(

Ik ga dus door naar Maart alle zwangeren gefeliciteerd, ik hoop dat er nog veel bij komen hoer deze maand, succes allemaal....

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Pff ik ken het,is mijn eerste ronde voor de 2e en maak mijzelf nu al gek :( wil dat helmaal niet,maar hey ene mens kan moeilijk in elkaar zitten ;)

Alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd,degenen op de wachtbank succes en schuif eens op ;)
    en degenen die ongi zijn geworden: zwaaaaaaar balen,wees even extra lief voor jezelf en veel succes in de volgende ronde!

5. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Even een samenvatting van tips om je kansen te vergoten:

Week 1: Gezond eten, niet gaan lijnen, beter geen alcohol. Zorg dat je je onderbuik warm houdt.
    Goede voedngsstoffen om het baarmoederslijmvlis op te bouwen: Vit A: onmisbaar voor embryo in ontwikkeling. volle melk en zuivel, eieren, gele vruchten, vette vis donkeregroene bladgroenten. vit E: orgaanvlees (jukkie), eieren, noten, zaden, volle granen, avocado. vit E in combi met vit C verbetert de eisprong. Selenium: tekort aan selenium wordt in verband gebracht met vrouwelijke onvruchtbaarheid. goede bronnen zijn tonijn, haring, biergist, tarwekiemen, volle granen en sesamzaad. ( dat wordt elke ochtend een lepel sesamzaad, hihi )
    Ijzerrijke voeding eten met vit C voor goede opname. voldoende ijzer kan een miskraam helpen voorkomen. bronnen zijn: orgaan en mager vlees, eieren, vis, gevogelte, kersen, gedroogde vruchten, pruimen, spinazie, broccoli, havermout, noten.
    vit c: citrus, kersen, rozenbottels, alfalfa, aardbei, broccoli, tomaat, aardappel
    Q10verbetret de bloedcirculatie en wordt aangeraden voor een vruchtbaarheidsbehandeling.

Week 2
    voeding voor goede celdeling en eicelproductie nodig.
    alle b vitaminen zijn belangrijk voor vrijkomen en innesteling eicel.ei noten biergist bruine rijst volle granen vis gevogelte puelvruchten broccoli sinaasappel aardbei. zink is onmisbaar voor de groei en goede celdeling van de foetus: mager vlees, kip, ei, volle granen, peulvruchten, biergist, champignons.
    en wederom selenium en vitamine a

Tips voor vrijen: veel strelen voor he vrijen verhoogt de stroming van hormonen en bevordert de vuchtbaarheid.in sperma van erg opgewonden mannen zitten meer zaadcellen.
    Gebruik geen kunstmatige glijmiddelen, zelfs speeksel kan de beweeglijkheid van zaadcellen remmen. blijf na het vrijen nog 20-30 minuten in bed (of op de keukentael) liggen. Ga niet naar het toilet binnen 20-30 minuten na de gemeenschap.

week 3
    Zink, vit a en vit c zijn goed voor celdeling en bescherming foetus. visualisatie is goed! Dus visualiseren hoe je kindje in gaat nestelen dames! :) acupunctuur is goed. onderbuik warm houden!

Week 4:innesteling 7-10 dgn na de eisprong. 2 liter water drinken, visualisatie! en je onderbuik goed warm houden.

Zo dat was ie.. Hoop dat er iets bij staat waar jullie wat aan hebben!

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    LEUK! :)
    Al vraag ik me serieus af of dit allemaal nou echt wat uit maakt.... :S hihi

7. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ja.. inderdaad! :p Maar toch leuk om te lezen. Deze dingen zijn in 2006 schijnbaar echt bewezen door onderzoek. Niet geschoten is altijd mis! Dus allemaal aan de broccoli vanaaf.. hihi

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier nog ff afwachten

alle zwangere gefeliciteerd

en alle pechvogels waar de ongi is gekomen heel veel sterkte de voglende maand...

9. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    hallo,

ik heb een vraagje. Ik lees vaak dat mensen hun eisprong voelen, maar wat voelen jullie dan, volgens mijn cycles heb ik morgen mijn ei, dus ben wel benieuwd. Voor de testers van morgen veel succes :)
    fio

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Persoonlijk heb ik dan al een paar dagen lage buikzeur zeg maar een opbouwende druk die na een paar dagen zijn hoogtepunt bereikt,dan heb ik ook hele zere borsten en pijnelijke steken,de volgende dag is het over.,

11. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo Fio,

Ik heb afgelopen donderdag (een dag eerder dan "normaal") mijn eisprong gehad. Het ging gepaard met een hevige steek rechts onderin mijn buik. Daarna voelde ik nog wel wat pijn maar dat vervaagde gedurende de dag. Het kan maar zo zijn dat je helemaal niets voelt. Heb ik ook wel eens gehad.

Als ik verder al die verhalen lees ben ik niet de neige die er zo mee bezig is. Ik wordt er al helemaal gek van wat ik allemaal lees op het internet. De één zegt dit de ander zegt dat. Ik wacht deze maand rustig af. Ik zou wel verschrikkelijk balen als het toch komt... Maar de fun is er in ieder geval nog.... ;) en dat is volgens mij nog het allerbelangrijkste bij het maken van een kindje!

X Karina

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

ik zie hier veel mensen in rood gaan maar zal flink duimen dat het nog flink roze word.
    vorige maand waren er dan ook heel veel en hopen we dat nu ook weer.
    werd deze week gek want clearblue testen zeiden niet zwanger terwijl andere testen posi zijn en vanmorgen meteen positief haha maar nog wel licht streepje.
    maar dat wil toch niks zeggen een licht streepje of wel.

nou meiden fijn weekend en ik duim voor de gene die moeten testen en al na eisprong zijn en de andere veel klusplezier
    succes

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Ik mag morgen ook gaan testen.
    Na 4 rondes, voel ik me nu heel vreemd. Ik heb nu allemaal dingetjes die ik nog eerder heb gehad, zoals

's morgens heel misselijk
    van het een op het andere moment heel moe
    Bultjes op borsten, maar niet gevoelig
    normaal 2 dagen voor ongi beetje bloed verlies, nu niets
    witte rare afscheiding gehad, nu over

Ik hoop hoop zo heel erg dat het morgen allemaal positief is, ik ben het wachten helemaal beu. :(

Alle dames duimen! Ik zal ook voor jullie duimen, hopelijk hebben we morgen een zwangerschaps golf.

Groetjes Audrey

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoe lang ben je bezig dan?

15. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    ik ben al bezig sinds vorig jaar oktober.

Sinds dien heb ik allemaal rare dingen gevoeld, maar nu opeens is dat heel anders, ik weet het niet.

wachten op morgen vroeg. Als ik mijn ogen open heb ga ik gelijk testen.

16. Opening

Opening Niet meer actief

ik denk dat ze hier zijn doorgebroken maar het is niet bij afvegen alleen op mijn tampon sorry voor de details maar ik vertrouw het niet helemaal ben misselijk, gevoelige borsten en een opgezette buik dat had ik vorige keer ook toen was ik 7 weken en kon mijn broek al niet meer dicht dus als dit niet lang duurt ga ik maandag toch even testen

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje marb, ben je zeker dat het over en uit is?

Lautje ga voor je duimen meid!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    NOD lijst februari 2008

01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels
    02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25
    03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975
    04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje
    05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123
    06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269
    07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982
    08: Angelea & Joel & Julita
    09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii
    10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash
    11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek
    12: Lichtje & Zeehondje
    13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27
    14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz
    15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly
    16: Klusser & Mizzclau
    17: Tijgertje23
    18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81
    19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama& Mikki77 & Zon 1980
    20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje
    21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke
    22: Just the2 of us & caecilia
    23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin
    24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio
    25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan
    26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26
    27: HappyLuna & Jacq
    28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli
    29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien

175 passagiers voor de roze Helicopter!
    14 Zwanger, 49 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 9 Negatief , 1 miskraam, 4 onbekend

Testmarathon 10 Februari
    1. Kikker28
    2. Morgaantje
    3. Nash
    4. Lautje1979

Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG!
    1. Jessica83
    2. Jenna85
    3. Nata
    4. Linda 26
    5. Femmmy
    6. Mieke74
    7. Hanne9
    8. Natassie
    9. Angelea
    10. Bahar
    11. Jes1
    12. Didi1988
    13. Nyncke
    14. Leonie1986
    15. Tezzz

Testmarathon 20 Februari
    1. Rainstarrr
    2. Mad
    3. Maxje
    4. Silvana81
    5. Allwoman

Testmarathon 24 Februari
    1. Timzijnmama
    2. Wendy1983
    3. Kus26
    4. Moontje24

Testmarathon 25 Februari
    1. Tigger84

19. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Heee...jammer voor je zeg dat je ongi bent geworden... bij mij nog niks,we stonden allebei op de 12e.
    Ik wacht dus maar rustig (...?) af....buiten gespannen borsten heb ik niks geen klachten , dus ik vrees dat ik de komende dagen gewoon ongesteld ga worden. Je ziet het wel.
    Doei! n succes alvast voor maart.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    marlieke veel sterkte meid

Deel Deze Pagina