Hallo Dames heb een vraag volgens de berekening had ik op 31 januari mijn eisprong. nu was het zo gisteren had ik een verjaardag van een goede vriend van mij en voelde steken rechts onder in mijn buik. schonk er eerst geen aandacht aan maar lees nu dat dit ook een teken is van een eisprong. kan het zijn dat mijn eisprong later is geweest. ik weet namelijk niet hoe je een eisprong moet herkennen Wel heb ik sinds 31 januari een hogere temparatuur dus ging er eigenlijk vanuit dat die dag mijn eisprong was. en mijn borsten zijn echt heeeeel erg gevoelig zelfs een bh doet zeer en ze zijn ook heel gespannen wie kan mij vertellen was mijn eisprong nu gewoon op 31 januari of was die gisteren weet het niet meer groetjes nathalie
Ik ben hier nog niet zo actief op dit forum. Mijn nod is 19 februari. Ik vind het erg leuk om zo van iedereen de ervaringen en de reacties te lezen. Succes allemaal!
@ Marlieke: Veel sterkte meis.. @ Timzijnmama: Wow! Innestelingsbloeding, zeker wel! Doe maar net of ik het niet heb gezegd, maar het is allemaal wel heel toevallig he!? Ik hoop het zo voor je! Ik merk hier nog niets, alleen een zeurend gevoel en af en toe steken in mijn onderbuik, maar kan ook naweeen van de eisprong zijn. Voel ik namelijk altijd erg goed. Voor de rest: wachten, wachten, wachten......duimen, duimen, duimen..... Moontje
Tot nu toe heb ik de namen van meiden met een miskraam gewoon even helemaal van de lijst gehaald. Lijkt me erg confronterend anders....
Hoi, ben best verdrietig, ws. breken de weer door. heb al bruinverlies. we gaan nu de 13 ronde in, wordt wel een beetje wanhopig, vooral toen een kennis die ik vandaag tegenkwam,zei: "en wanneer komt de tweede,"juist vandaag kon ik dat niet hebben. Maar goed, we gaan weer "vrolijk" door Groetjes een verdrietige kikker
he kikkertje, je moed niet opgeven he, ik heb er 17 maanden over gedaan, ben je al eens bij een gyn geweest voor onderzoeken, wij hebben dat gedaan en hebben 1 ronde clomid en pregnyl achter de rug. Geef je moed niet op, ik heb 1 dag ook bruin verlies gehad, een paar veegjes
Goedemorgen allemaal!Hoe is het met iedereen? Heb last van mijn schouder,kon jammer genoeg niet meer slapen..en dat op zondag! Volgende maand ga ik me maar storten op het hardlopen en afvallen..een maand duurd wel erg lang als ik er zo mee bezig ben,(dit is de eerste ronde pas he ik bedoel maar) Succes en fijne dag vandaag!
goede morgen allemaal... het is weer heerlijk weer dus ga er lekker van genieten en straks me wasje wel niet lekker buiten ophangen succes voor de meiden die vandaag gaan testen hopoelijk op deze mooie dag een hoop zwangere erbij en dat geld natuurlijk voor de rest van de maand
het is echt weer heerlijk weer vandaag voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor de niet zwangeren nog heel veel succes voor de volgende ronde ik blijf voor jullie duimen en voor de meiden die nog moeten testen heel veel succes en hopen op een mooi streepje zelf moet ik woensdag of donderdag ongi worden allemaal heel spannend natuurlijk ik voel nog niet zo veel vreemde dingen en dat hoeft natuurlijk ook niet ik heb alleen een heel vreemd gevoel ik mijn buik lijkt wel vlinders
Hier nog geen bloed, maar sinds vrijdag niet meer getest! Ik geloof zelf niet in een zwangerschap deze ronde namelijk! We wachten maar weer verder!
nathalie; kan ook een innesteling zijn hoor! Kikker, hier ook wel eens die vraag hoor, wanneer komt de 2e, niet leuk he?! Maar houd moed hoor!
hai meiden, Hier ook nog steeds geen bloed, maar wel twee negatieve testen. Ik denk dat ik gewoon deze keer een erg langecyclus heb. Heb vorige week toch mijn ei gevoeld en dacht (hoopte) dat dit innestelingspijn was. Is dat effe balen! Liefs