Hoi hoi, Vorige maand weer niks.. Mag ik op erbij op de 19e februari...en dan hopen dat ie roze wordt....
het is toch goed dorrgebroken ik ga naar maart normaal heb ik 35 dagen maar nu ga ik naar de 37 dagen veel succes voor de andere
puzzcat24 de 15de ronde..... ik heb bewondering voor je vertrouwen en geduld... ben al ongeduldig na 6 rondes Hoop dat deze maand geluk brengt voor je......
ja ja, het duurde even.... maar ik heb getest en ... ik heb 2 streepjes! Ik ben dolblij en het is dat ik zo misselijk ben, anders had ik het niet geloofd! M'n man kon het ook maar met moeite geloven en ik moest dus even overnieuw testen met ochtendurine maar ook die was met goed resultaar, dus we zijn samen in blijde verwachting Wat jammer voor voor diegene die ongi zijn geworden, heel veel suc6 en duimen dat het in de ronde van maart wel gaat lukken!
He had jij ook eerst niet negatief getest? Dus het kan alsnog..... Hoop voor mij... Nog steeds geen bloed hier...
Inderdaad, woensdag negatief en vrijdagavond positief... licht streepje, maar een streepje is een streepje en zaterdag opnieuw positief! Dus het kan nog steeds... wanneer heb je voor het laatst getest?
Audrey, Joel en Cootje van harte meiden! Birthe, ik moest zo lachen om je (20-30 min op de keukentafel liggen....) Moontje, ik heb het niet gelezen hoor dat je schreef dat het innestelingsbloed kon zijn. Je moest er echt een vergrootglas bij houden hoor...hihi, net ook weer een mini mini drupje. Ik heb trouwens ook een gloeigezicht! En niet eens in de zon gezeten...haha. Tom78, ik had bij vorige zwangerschap op de dag van NOD negatief (was een maandag) en heb toen de zondag erna weer getest en was binnen een paar tellen zwanger in beeld. De tussentijd weet ik dus niet....
w88 duurt zoooo lang toch heb ik er deze maand een goed gevoel over geen idee waarom. maar ik denk zomaar dat dit onze maand word!
Nog even volhouden! Het kan ook lang duren maar voor je het weet is het zover. Heel veel succes. Groetjes Audrey
Helaas....ik zal op rood moeten...mijn NOD was de 12e, maar vandaag ben ik al ongesteld geworden... Op naar de 4e ronde, en naar het forum van maart.
@ Cootje: Gefeliciteerd! @Timzijnmama: spannend, spannend! Twee weken duurt echt nog lang ja! Maar als ik naar jou verschijnselen kijk en die vergelijk met die van mij, dan ben ik zéker niet zwanger. Heb alleen een gloeigezicht.... @Just the2 of us: Hoop voor jullie dat het waar is wat je schrijft, dat het jullie maand is! (hoop ook dat het onze maand is, haha!) Succes! En we wachten nog steeds.....
zwangeren gefeliciteerd ! ik heb vandaag de hele dag knallende koppijn, heb het al 3 dagen hartstikke koud! hoop niet dat ik griep ga krijgen. tevens iedere dag last van witte afscheiding.
Gefeliciteerd! Er is dus ook nog een beetje hoop voor mij! Vrijdag voor het laatst getest ---> negatief!
@ moontje ja dat hoop ik ook ik kan dat nu wel leuk zo voelen maar wie zegt dat het waar is.. hahaha maar we moeten positief blijven toch