Dat zou super zijn! Als ik kijk naar vorige maand (toen ik ECHT dacht zwanger te zijn) heb ik nu nog meer dingen waardoor ik het denk.... Manlief zei het vandaag ook, je bent echt wel zwanger. Maar ja, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling, dus doe ik maar alsof ik niets voel (lukt eigenlijk voor geen meter maar ach hihi)
ja gewoon lekker jezelf voor de gek houden als jij het niet doet, doet je lichaam het wel hahhaaha ik kan nu wel wat beter tegen het w88 als de eerste 3 maanden. tja alles went he... als het maar niet te lang gaat duren
Lola: blijf hopen en suc6 meid! Tom: clear bleu die is toch het meest betrouwbaar als je flink over tijd bent?! Ik teste ook met een test de eerste keer waar je echt overtijd voor moest zijn Misschien een andere test proberen? In iedergeval suc6 en moed houden hoor! Als je nog niet ongi bent blijft er hoop, toch?!
Maar voor je NOD kan er nog zoveel gebeuren (lees fout gaan) dus wees niet te vroeg met testen. Ik heb vorige maand een sterk gevoel gehad zwanger te zijn en werd ongesteld. Ik vond dat ik erg heftig ongesteld was en ben blij dat ik niet weet of een evt misschien positief was geweest hoor.
@Timzijnmama: Ja, daar heb je wel een punt ja. Beter dat je dat niet weet dan. We wachten gewoon tot de 24e, duurt nog even, maar dan moeten we toch zéker positief kunnen testen! @allwoman: we moeten zeker wel positief blijven! Wij zijn vandaag de hele dag op reep geweest met onze eerste kleine en ik heb me nu toch een steken bij mijn liezen! Denk ik meteen...zou het een innesteling kunnen zijn of wat dan ook...? Die onzekerheid he! aaaaaarrrrggggggh!
Even uit de ontkenning en opschrijven wat ik voor kwaaltjes heb nu: * Veel plassen * Winderig * Zwaar 'kruis' * Snel vol met eten * Steken in mijn borsten * Onhandig * Strak gevoel onderin mijn buik * Gevoelige borsten * Blauwe aders * Moe * Opgezette buik De eerste 4 dingen had ik vorige maand (toen ik dacht dat het raak was) niet. De rest toen ook al, vandaar dat ik dus weer IN de ontkennig ga! Als zelfbescherming.
@Timzijnmama: ik ben ook echt een kluns op het moment, maar denk dat dat komt omdat ik teveel bezig ben met een zwangerschap en gewoon niet goed oplet ofzo. Gisteren bij de bakker stond ik wat te dromen en toen zei iemand ineens: he, hoe ist? Dus ik kijk haar aan en zeg: ja, goed hoor! Had ze het tegen de vrouw die achter me stond! En vandaag bestel ik een chocomel zonder slagroom, zeg ik tegen mijn vriend terwijl ik chocomel drink: lekker man, die slagroom! Duh! Hoezo in de war, hahaha! Voor de rest heb ik totaal geen last van mijn borsten, zie ik geen blauwe aders, hoef ik niet meer te plassen enzo. Ik heb alleen heel erg last in mijn liezen vandaag. Erge ongikrampjes lijkt wel. Maar dat kan ook van het lopen zijn de hele dag. Nou, heel verhaal dus, maar als je lief zegt dat je nu dan toch echt zwanger bent, dan ga er maar van uit! Ik duim en duim en duim! Moontje
Speciaal voor m'n meiden een hcg douche..... Ik duim voor jullie. *********************** ******************************** *************************************HCG ************************************************* ********************************************************** Ik hoop dat jullie nu snel mogen volgen
Goedemorgen, heb net een laaaange douche genomen van Zico Timzijnmama,ik duim hard mee voor je dat het zo mag zijn......ik duim voor iedereen natuurlijk die ook op het wachtbankje zitten. Ik ga wel 1 dag voor NOD testen,..maar niet 4 idd. Verder geen "kwaaltjes"alleen heeel gevoelige tepels en veel plassen,maar ja,dat laatste heb ik wel vaker. Toch had ik bij beide zwangerschappen volgens mij pas kwaaltjes na 5 weken dus...ik vestig hoop hihi Fijne dag allemaal!
Haha wat een lol! Ik zei ook bij de kapper nog een keer goedemorgen toen ik dat hoorde en dat was ook helemaal niet tegen mij... Lekkere binnenkomer...duh! Zico, ik ga ff een uurtje onder je douche! Heerlijk! Dames op de wachtbank, zullen we ff de wave inzetten?! Ik begin wel... _-'-_-'-_-'-_
hey meiden <eerst negatief kan altijd nog positief worden . maar ik vind cb digitaal maar een pokke ding hoor , kruidsvat vin dik het fijnst en die geeft meteen goed aan en bij mij 1 dag voor nod heel licht en doe je paar dagen later meteen positief en weer iets donkerder. ga zo de vk bellen ben benieuwd. alle meiden succes en duim heel hard dat jullie negatieve testen posi worden en tom had jij geen postieve test?