Hallo allemaal Amai, Wij zijn een weekje weggeweest en het is hier niet meer te doen om alles bij te houden! Proficiat aan alle nieuwe zwangeren! Hier nog eventjes wachten, maar geen positief gevoel.. We zullen dan maar waarschijnlijk door gaan naar maart.. Groetjes
@kus26: dat had ik gisteren en dat was ook bij mij de innestelingsdag als het volgens het boekje zou gaan! Spannend he! Vandaag zijn de buikkrampen weg, maar nog wel een weeig gevoel in mijn onderbuik af en toe. Ik duim mee voor je!
Zucht wat is wachten toch vreselijk.... Voel van alles: krampen (alsof m'n baarmoeder af en toe geknepen wordt) misselijkheid in vlagen Kan niet 'ploffen' op de bank, heb dan echt pijn in m'n onderbuik Hele gevoelige (pijnlijke) tepels steken in mijn lies.... sja, kan wel zeggen, sommige dingen voelde ik de afgelopen keren niet en nu wel, maarja wishful thinking? wachten is niet leuk...
he allemaal, ik moet er dus echt nog even van bijkomen, begin het langzaam een beetje te bevatten, maar ook weer niet, heel raar. ik kijk steeds naar die test. in mijn buik heb ik nog steeds het gevoel dat ik zo ongesteld kan worden haha, maar heb wel een beetje zere boobs aan de zijkant. Verder echt helemaal niks... Dus wachtende meiden, je hoeft echt geen voortekenen te hebben! ik duim heeel hard voor jullie en deze HCGtjes zijn voor jullie: ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************ *
Goedemorgen! Wachten...whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! alle zwangeren van harte gefeliciteerd,degene die ongi zijn geworden dikke knuf en degene waar ik samen bij op het wachtbankje zit: schuif eens op! Sterkte Ik voel dus ook niks,hele maand goed gevoel en nu slaat de onzekerheid toe hahaha ben benieuwd en zoek maar wat afleiding deze week,gaat het misschien wat sneller ...fijne dag!
Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens, als je mensen van de lijst afhaalt is het net alsof ze helemaal niet zwanger zijn geweest, zelfs alsof ze niet eens meegedaan hebben aan die maand... Ik heb dan liever die andere kleur of gewoon rood.
Nou eerlijk gezegd heb ik dat kleurtje niet gemaakt.... Ik was wel met je eens om de namen eraf te halen.... Thanks voor t compliment! En JAAAAAA ik voel NIETS (dus van alles! hihi)
Hoewel ik net onder de douche vandaan kwam, heb ik toch maar ook even de hcg douche genomen! Nu snel werken!
Ja, over 9 dagen weet ik hopenlijk meer. Maar goed, voel weer van alles. Misselijk gevoel, zere borsten, jeukende borsten...pfff Zal wel weer loos alarm zijn.
mijn lichaam doet raar mijn borsten doen zeer maar heb ik bij ongesteldheid ook buikpijn en moe (word ik dan ziek) en ik stond hier deze morgen te kokhalzen net niet moeten overgeven conclusie ik word ongesteld en word ziek OF IK BEN ZWANGER nog heel even geduld hebben voor ik meer weet
goede morgen alle... Weer heel wat nieuws zie ik... Hier uiteraard nog niets, zit weer op die grens van de 10 dagen. Daar leef ik altijd naar toe, wanneer je onder de 10 wacht dagen zit dan gaat de tijd snel en is het zo weer je nod... Heb wel dat ik erg winderig ben, maar tja het is gewoon nog erg vroeg om echt symtomen te hebben... We wachten en wachten en wachten maar weer... Succes allemaal vandaag
goedemorgen, ik ben nog steeds erg geduldig :^o aan het wachten. nee van mijn geduld is niks meer over... maar ik hou mijn belofte netjes vol. vanavond even peilen of hij niet toch graag nu wil weten of het al zover is! liefs Lotje
hier nog geen bloed.... maar wel het idee dat ik ongesteld gaat worden veel afscheiding, pijn in me onderrug en buikpijn wie was er ondalks al die verschijnsellen toch zwanger? ik hop het nog zo maar ben bang van niet
Goedemorgen allemaal, nog even (nou even?) maarja we moeten gewoon wachten. Zwangeren van harte! iedereen op de wachtbank heel veel succes! dames in het rood heel veel succes in de volgende ronde. liefs bahar