Ik mag op rood! M'n cyclus lijken steeds 5 dagen langer te worden, hier baal ik echt van! 10 maar naar de gyn!
Ik mag meteen weer van de lijst af, ik ben namelijk zwanger! Nu nog even uitzoeken wanneer ik nou ook alweer exact voor de laatste keer ongesteld was.
Jammer Lola Hopenlijk kan de gyneacoloog er wat meer over zeggen. En voor alle dames die nog moeten testen deze maand: Zullen we allemaal rose testen? Gewoon lekker positief En de dames van maart ook allemaal rose graag
Ha, dat klinkt wel veel leuker!! Ik hoop dat iedereen in het roze komt dan! Ik beken eerlijk: deze zwangerschap is eigenlijk terwijl we pas na de menstruatie die ik niet meer heb gekregen zouden beginnen met proberen voor een tweede. Dus er was niet eens echt druk op, maar ik vond het superspannend. Ik kan me dus (een heel klein beetje) voorstellen hoeveel druk er achter zit als je al langer probeert zwanger te worden. Zelf ben ik moslima en ik zal een gebed doen bij God voor zwangerschappen voor jullie allemaal.
Miekiemiek: das lief van je en hartelijk gefeliciteerd! Zeg Kus...ga je toch gezellig net als ik de 20 ste testen? hahaha Leuk hoor zo'n forum,..echt...maar je bent er wel veel meer mee bezig zo...hebben jullie dat niet?
Mijn NOD is pas de 21ste, ga het er nu niet op gokken om eerder te testen. Sta bij de 24ste. Ja dit forum....door dit forum ligt mijn huishouden al een paar dagen op de kont Kun je nagaan hoeveel ik hier ben. Ben al blij dat ik 's avonds iig iets te eten op tafel kan zetten.
Jij bent tenminste verstandig ik test een dag te vroeg leer ik vanzelf wel af hoop ik Van dat je huishouden plat ligt herken ik helemaaaaal niet 8)
Whaha, ik geloof je direct Ach misschien doen de kaboutertjes nog eens wat 8) Heb wel een heeeeel lief mannetje die voor mij afwast, de was doet en de kids naar bed brengt.
Hoi dames, Kom hier weer even kijken. Wat veel zwangeren, gefeliciteerd hoor. Hier ziet het er een keer naar uit dat het een rustige maand gaat worden. Geen rare verschijnselen. . Ben alleen goed verkouden en vanmorgen opgestaan met een koortslip . Maar dat gaat allemaal wel weer over. Kom over een paar dagen wel weer eens kijken, ben er anders te veel mee bezig. groetjes MarielleB
Oeh! De testronde van de 14e komt in zicht! Ik sta er ook bij, maar denk dat mijn cyclus deze maand weer langer is. Hopelijk iedereen ROZE!
Hallo,meiden! Ik heb weer een bloeding vandaag...Dus de 30ste ongi,de 7de van feb een bloeding (kleintje) en nu vandaag weer!Hmmm Als je kijkt naar hoe het moet lopen Is de 7de mijn eisprong (Zegt de dokter) en dan vandaag de innesteling Oehhhh spannend!Want eind van deze maand zou ik aan de Extreme medicijnen... Ik heb geen pijn,krampen of klontjes ( )
Heb ik weer hoor, ben ik ziek rond de dagen van mij ei, gelukkig gaat het vandaag wel weer, maar heb nu voor mijn vruchtbare dagen maar 1x geklust, vanavond er nog maar eens voor gaan, maar voel me toch een beetje raar, wetend dat we zo weinig aan hebben kunnen doen.... En ja ik weet dat 1x genoeg kan zijn, maar toch zo voelt het niet... Wilde het gewoon ff met jullie delen...