Ik weet hoe jij je voelt,mijn ei kwam erg vroeg deze maand...En wij hebben ook 1x geklust de dag ervoor...Dus het is afwachten....
Ghihihihi lekker hè! Hoop dat het helpt! Maar ach, je bent er verder toch niet echt mee bezig, wel? hahahahaha Oh en sorry voor de valse 'beschuldiging' haha! Had toen ik het schreef nog wel ff zitten zoeken, maar kon alleen maar jouw lijsten vinden ghighi. Ook zoveel online ?! Succes maar weer!
Vandaag ben ik ongie geworden, had mijn NOD op de 15e gegooid. Op zich wel beter dat mijn cyclus nu korter wordt. Ik moet maar naar maart helaas
Denk dat het deze maand niets wordt... heb dat gevoel. Voel soms pijn zoals net voor menstruatie. Geen goed teken denk ik. Ach ja, nog geduld tot de 14de, dan testen, maar ik schat mijn kansen heel klein! Frustrerend!
Oef meiden wat vervelend toch die onzekerheid he! en onbewust (of bewust hihi) ga je toch op die vage tekenen van je lichaam letten..en dat zegt vaak zoooo weinig...geen bloed geeft moed,..sterkte hoor allemaal!
Hallo allemaal! Meld me hier ook maar even Sinds ik augustus 2007 met de mini-pil gestopt ben, schommelt m'n cyclus tussen de 26 en 31 dagen (alleen de allereerste keer 34, maar ben ergens halverwege een strip gestopt). Gemiddeld zit ik dus aan de 29 dagen en ga er maar vanuit dat deze cyclus ronde de 27e feb. mijn NOD is. Extra spannend omdat ik van de 21e t.m. de 28e bij m'n ouders ben...
Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren. Ik kom hier even niet meer zo vaak. Gaat te veel tijd en energie in zitten. Succes allemaal verder...
Weet je wat ik zo raar vind? Nou ja raar, over een kleine week weet ik of het klopt of niet. Afgelopen zondag had ik 's ochtends toen ik uit bed opstond om te plassen, wat helder rode vloed bij het vegen...op maandag hier en daar een vage zweem donkerbruin....laat zondag nou mijn innesteldag zijn (theoretisch gezien). Ik ben namelijk het type vrouw wat geen eisprong kan voelen of het innestelen... De 19e is mijn NOD dag en dit is voor ons ronde 6. Ben ik mezelf nou gek aan het maken of zou het nou raak kunnen zijn? Logische antwoord is eigenlijk alleen maar: wacht tot je nod dag en doe een test haha
Voor mij nog 10 dagen...Wat ik heb is 30ste jan mijn laatste ongi,7 feb een bloeding en vandaag weer!(Maar om eerlijk tezijn voelde ik vanochtend kleine steekjes in de rechterkant van mijn onderbuik hihi)
bij jou blijft het ook spannend heh! hoop dat het gauw raak is bij je! wachten duurt lang heh! we zitten weer ongeveer op dezelfde data heh met testen we wachten het af! liefs
nou nog 2 of 3 dagen en dan weet ik het ook ik denk dat ik ongi word ik hoop het niet maar heb elke keer buik pijn net zoals ik ongi ben dus ben benieuwd