Jammer Tibo, je hebt wel korte cyclussen. Altijd gehad? Morgen weer testdag! Ik hoop toch maar dat ik het tot de 24e kan volhouden hoor, dat is nl. wel 5 dagen na NOD! Misschien een beetje al te positief gedacht....
okee me vriend kon niet wachten dus heb vanmorgen al getest... helaas negatef.. dus nu maar wachten op de ongi op naar de volgende ronde.. maar eerst ongi afwachten dan maar
nee geen bloed... gisteren wel veel pijn in me rug en echt onngi verschijnsellen.. en vannacht toen ik wakker werd misselijk en nu nog een beetje... maar toch een negatieve test.. heb ook onwijs veel witte afscheiding maar heb ik ook vaak als me ongi eraan komt... dus nu maar afwachten dan... 'geen bloed geeft nog een klein beetje moed'.. maar niet zoveel hoorr
ja ik schrik er ook van dat ze zo kort zijn ik heb altijd spiraaltje gehad of de pil en nu ja zijn ze zo kort maar ja als ik dan ongi word moet ik niet zo lang wachten he is ook wel een voordeel
Goedemorgen, Ik heb vanmorgen ook getest, negatief. (met matcare ultra). Als je die 6 dagen voor je nod kunt doen, dan had ik nu (ook al is het een heel dun of licht streepje ) iets moeten zien. Ik hoop maar dat ik gauw ongesteld wordt kan ik door naar maart. ben een beetje teleurgesteld.
idd dat geeft je dan weer geen positief gevooel he je kan beter dan een test paken die minder gevoelig is maar goed aan de andere kant je weet nu wel waar je aan gaat zijn dadelijk ik hoop voor je dat je snel duuidelijkheid hebt
Morgen alle hier... Gelukkig vandaag dag 10, nu gaat het snel... Ik zie/lees veel nega nieuws vandaag al... Balen meiden... Maar geen bloed geeft moed toch? Houvol...
Ik wurm mijn dikke kont nog wat strakker in de rij op de wachtbank.......zit alweer aan de chocolade..bloos...geen goed teken! grrrrrr
IDD jammer tibo...succes volgende ronde. Ga jij het echt proberen zo lang vol te houden? Ik kon dat niet...zou toen meedoen aan de ou&nieuw testmarathon...maar had al de 27e getest, nog vóór mijn NOD zelfs Bah...bahar...vervelend...
Balen meiden die weer ongi zijn geworden..........ik zit nu midden in mijn cyclus..........en moment supreme dus.....flink klussen.....en als het niet zo mocht zijn......ben ik iig niet misselijk op mijn bruiloft
ok ik kon dus echt niet meer wachten... ik heb toch getest maar ik ben dus wel zwanger! ik kan het nog niet echt geloven... al na 30 seconden was de test zo duidelijk. ik heb meteen mijn vriend gebeld dat ik mijn belofte niet heb kunnen houden en toch stiekem getest heb. door het goede nieuws vond hij het natuuuuurlijk niet erg dat ik zo'n ongeduldje ben hihi.
Hier nog geen spoor van ongi... wel af en toe beetje pijn in onderbuik, wat ik altijd heb net voor ongi. Pff. Durf morgen niet testen uit schrik dat het weer negatief gaat zijn. Geef mijzelf niet veel kans... Ik voel me niet anders dan anders. Ik kan niet stilzitten, moet voortdurend bezig zijn, dat heb ik altijd in de week voordat ik moet menstrueren... Baal! Wanneer is het mijn beurt? Vind dat ik al veel te lang moet wachten!