Hierbij meld ik me ook aan voor de MUTSENCLUB btw: Heb ineens hele rare witte vlekjes en puntjes op mn tepel, hoe dat nou komt?
nou mutsen die niet voelen, ( dont feel muts club)..zitten jullie eens niet zo ongeduldig te wiebellen op dat bankje...,ik kukel er bijna af! Ben weer zooooooooo moe ;(
Hoi meiden, ik zit ff lekker te lezen, stelletje mutsen Hier nog niet veel stiekume tekentjes, beetje misselijk maar dat kan van de stress komen. Alleen de hond doet erg apart met me dus mss heeft dat wel iets te betekenen ? LOL
Me 2...manlief is al in mijn plaats naar de puppycursus En ik voel niet muts :^o Alleen die rare puntjes en vlekjes op mn tepel en eromheen Iemand ervaring mee?
hallo kom ff snel zeggen dat ik in het rood mag ze zijn net gekomen en hoop dat ze ook snel weer gaan.....
Dr groeit altijd één vervelende haar op mn rechterborst Vlakbij mn tepel, vandaar dat ik beide kanten regelmatig check
whahahaha..euh weet alleen dat ik bultjes op mijn tepels kreeg met de eerste zwangerschap (bultjes van montgomery geloof ik) maar zou het verder niet weten?
Whaha, ikke ook En jullie raden nooit wat ik nu alweer voor mn neus heb Had bij het avondeten al 2 borden zuurkoolschotel op en nu.....