@Lotje: gefeliciteerd! @Kus: He, dat van die witte puntjes op je tepels, dat had ik ook toen ik van mijn eerste zwanger was, ik heb er ook zo vaak naar gekeken toen, echt zo van: huh? dat had ik eerst toch niet?! Bij mij was het dus van de zwangerschap! Ben nu ook weer gefocused op mijn tepels, maar nog geen echte duidelijke verandering te zien..... En we wachten met alle mutsen bij elkaar........ Tis ook best koud, dus die mutsen kunnen we goed gebruiken! voor iedereen die morgen gaat testen: succes!
Hallo stelletje mutsen Wat een lol hier zeg. Ik heb stukjes harop zitten lachen en heb daarvoor uitleg moeten geven aan mijn man Hihihihi. Ik denk dat ik recht heb om bij de club te komen oordelen jullie maar: Ik heb GEEN last van: steken onder in de buik, honger, steekjes in de borsten en moe van nature. Ook kijk ik helemaal nooit in de spiegel voor verandering op borsten! Hihihihi. De jel vond ik ook erg leuk! Als ik het goed heb gelezen moet ik alleen Lotje feliciteren en de andere moeten verder naar Maart En voor de wachtende successssssssssssssss. groeten muts fio[/u]
[quote="Moontje] @Kus: He, dat van die witte puntjes op je tepels, dat had ik ook toen ik van mijn eerste zwanger was, ik heb er ook zo vaak naar gekeken toen, echt zo van: huh? dat had ik eerst toch niet?! Bij mij was het dus van de zwangerschap! Ben nu ook weer gefocused op mijn tepels, maar nog geen echte duidelijke verandering te zien..... [/quote] Ojee...nu ga ik er alleen meer op letten Maar goed, deze muts voelt nog steeds niks
Schijnt dus een 'verzinsel' van een man uit Rotterdam te zijn die bij een kapsalon werkte en elke keer naar de toko aan de overkant ging en het gerecht zelf samenstelde (ik wil met patat, met daaroverheen ditte en dan datte bladiebla) En zo geschiedde het dat de heren van de turkse toko begonnen te zeggen, oh hij wilt zeker een 'kapsalon' get it hihi gaat echt nergens meer over dit, alles om maar ff niet gek van onszelf (lees mezelf) te worden. Zo ff maar een wasje draaien haha
alle zwangeren gefeliciteerd en alle meiden die toch ongi zijn geworden sterkte en succes voor de volgende ronde ik ga hard voor jullie duimen vanochtend heb ik gigantiche krampen gehad maar het was heel kort allemaal dus ikdacht het zou wel niet lang meer duren dat ik ongesteld word maar ik ben het nog niet ! of ik word morgen wakker dat ik het ben of misschien ook wel niet! in iedergeval is het elke keer weer heel spannend succes meiden die nog moet testen
Haha geen idee Miekemiek, maar weet wel dat die van Has het beste zijn....heb er meerdere geproefd...vreselijk gnigni
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 & miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & DANI86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Puzzcat24 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 187 passagiers voor de roze Helicopter! 19 Zwanger, 67 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 8 Negatief , 1 miskraam, 4 onbekend Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Mieke74 2. Hanne9 3. Jes1 4. Nyncke 5. Tezzz 6. Natassie 7. Bahar 8. Jessica83 9. Jenna85 10. Nata 11. Linda 26 12. Femmmy 13. Angelea 14. Didi1988 15. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 3. Kus26 4. Moontje24 5. Puzzcat24 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84
krijg spontaan trek als ik dit allemaal lees. En vanmiddag was ik nog misselijk! (*MAAR IK VOEL NIKS HOOR!* ) morgen meer nieuws van mij! Morgen testdag! Liefs Tezzz
Ik ga ook voor rood deze maand! Alle zwangeren, gefeliciteerd! De rest vand e meiden zie ik in nod maart weer terug. Succes allemaal.
Kus26 Je wilt echt niet weten wat ik hier allemaal zit te vreten hier!PPFFTT word er moe van... Paaseitjes,sinasappel,soep,griesmeel,chips (lays) Nog meer soep nog meer eitjes WHAAAAAAAA ik word gek Ik laat mijn hubbie mijn mond dichtplakken misschien helpt dat...
Ja, spannend. Nou ja eigenlijk weet ik al dat wij volgende maand weer moeten klussen. Voel de er al aan komen Ben t zat
@ klusser; niet getreurd, gewoon vol goede moed doorgaan...enne het is er nog niet de ... dus hou vast die positieve vibes....