Ik snap jouw keuze van even wachten met de tweede wel hoor.... Ik hoop dat t raak is voor jullie deze keer. Wij gaan voor de eerste we kunnen wel een 6e rode clubje op gaan zetten?! Met iuno en hanne..... en wie nog meer?
Ik verveel me en ik wil graag van die stomvervelende groene kleur af! zo dat moest ik even kwijt, zal verder niet klagen.
Goeieavond allemaal, Ook weer even bijgelezen... Lotje van harte gefeliciteerd. Hier nog steeds aan het wachten, zoals zovelen hier. Succes allemaal! Groetjes, Hanna
He hallootjes... Hoe is tie hier... Ik wilde alle dames die morgen gaan testen veel succes wensen, zorg voor veel valentijns roze...
Hoi meiden, daar gaan we weer... Ik ga net even plassen en ontdek dat ik een heel piepklein beetje roze bloed verlies... Heb ook een klein beetje zeurend gevoel... Het is toch veel te vroeg voor een innesteling of ben ik de weg kwijt? Wie weet dit?
Goedemorgen! Nou dat had ik dus gisteravond,een heel klein beetje bruin slijm (lekker he dat onbijtje ) ik moet nog korter dan jou..en had ook iets van : is toch veel te laat voor een eventuele innestelingsbloeding? heb het de vorige keer wel gehad (meer bloed) maar weet niet meer wanneer dat in de cyclus was. Mijn vriendin probeerde me gister over te halen as maandag bij haar te komen testen,toen leek dat wel grappig,maar das 4 dagen voor mijn NOD..denk dat ik dat maar niet doe... fijne dag vandaag!
Goedemorgen dames! Ik sta vandaag op de testmarathon maar ik durf het nog niet aan! Mijn ovutest was op dag 15 +, dus dan zou het wel kunnen. Maar bij het tempen geeft ie pas dag 22 mijn ei! Ik wacht dus toch nog even af, hoe moeilijk het ook is! Andere testers: ZET EM OP!
Goeiemorgen meiden, hierzo heb ik bijna geen roze verlies meer..... Tis weer zo vreselijk spannend allemaal Enne ik wil veel goeie berichten vandaag
@ Allwoman: Wat ben jij er vroeg bij zeg 's morgens.... Heb vanacht heel raar gedroomd IK deed een test en die was positief Nou ja, zal wel komen omdat ik er absoluut niet mee bezig ben :^o en heb ook GEEN buikkrampen hoor
Goeiemoggel gekke mutsen! Ik lach me rot! Jeetje wat zitten mijn broeken lekker los! Echt heel fijn met zitten.... [-(