Goedemorgen, Ik zou vandaag ook meedoen met de testmarathon maar ik heb gisteren negatief getest. ben nog niet ong. Ik weet niet wat ik moet doen. heeft testen nu wel zin?
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Marlieke10 & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & DANI86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Puzzcat24 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 187 passagiers voor de roze Helicopter! 19 Zwanger, 67 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 8 Negatief , 1 miskraam, 4 onbekend Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Mieke74 2. Hanne9 3. Nyncke 4. Tezzz 5. Natassie 6. Bahar 7. Jessica83 8. Jenna85 9. Nata 10. Linda 26 11. Femmmy 12. Angelea 13. Didi1988 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Wendy1983 3. Kus26 4. Moontje24 5. Puzzcat24 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @ Kruimel ik heb het aangepast @ Jes1, ik heb je weggehaald bij de testmarathon
Deze ochtend speciaal opgestaan om te testen... negatief. Beetje treurig terug m'n bed ingekropen. Wel verscheen er na 4 minuten wel een heel vaag roze lijntje, maar was test van matcare en moest binnen de 3 minuten positief zijn... Jammer. Verlies nog geen bloed, dus dat heeft wel een beetje moed. NOD is pas morgen, en dat als ik een cyclus van 28 dagen heb (wat meestal het geval is). Geen voormenstruatiepijn meer deze ochtend... dus heel misschien... Nou ja, zet mij maar in het groen, aub. Ik wacht men af, als ze er dit weekend nog niet zijn, waag ik me aan nog een testje. Nog veel succes aan de valentijntesters! (en ook de anderen natuurlijk
Was gister alweer zo misselijk................ komt vast van al die chocolade! enne Kus:ben altijd vroeg,manlief staat om 5 :30 op en dan doe ik ook geen oog meer dicht :S Ik heb er weinig vertrouwen in ,..ben blij als er zekerheid is! Succes voor de testers!
Morgen allemaal dames... Hier heb ik een heerlijk valentijnsontbijtje latten bezorgen, was echt super.... beetje tippsie van de champagne... hihi Nogmaals voor alle testers vandaag zet hem op, helaas zie ik al veel nega groen en nog negaer rood bij de testronde van vandaag... Balen.. Maar hou vol.. Hier zitten we gelukkig eindelijk weer onder de 10 dagen, nu gaat de tijd snel en is het zo volgende week zaterdag... Ben steeds met vlagen misselijk en had gister wat steekjes bij mijn bekken zeg maar... ach het zal wel weer make believe zijn.... Maaar voor vandaag... Love make's the world go around.... een liefdevolle valentijn allemaal... O en kus26 7 dagen voor nod een posi test? Zal er nog maar even niet al te veel op rekenen... het kan, maar er kan nu nog zoveel mis gaan....
UHUM :-# Nou bij die van mij gaat altijd 4 keer de wekker af, en ik wordt er niet wakker van. Heb geen last van buikkrampen, ook geen witte puntjes meer op mn tepels, ben ook niet moe, en vooral niet misselijk....heb vanacht ook NIET gedroomd dat ik een positieve test had :^o :^o
Hanne , ik wil niet vervelend doen, 1 minuut later kwam er wel een vaag lijntje! Als ik jou was zou ik morgen nog eens een test doen, want dat streepje komt er niet voor niks en als ie roze is voorspelt dat wel goeds hoor! Succes!
Dankjewel, je geeft mij een beetje meer hoop Maar ik ga ervan uit dat ik toch ongesteld wordt, hopelijk is de teleurstelling dan minder. Als ik niet ongesteld wordt en positief test binnen enkele dagen, zal het geluk des te groter zijn! Waar blijft al dat roze hier? Valentijn moet toch minstens iemand roze maken vandaag?
@Klusser (berichtje van gisteren) Ik geef les binnen het MBO. Aan de eerste klassen. Het zijn allemaal jongens van 15 t/m 18. Er gezellig met al die mannelijke hormonen! Maar deze "mannen" keeping your mind of off things! Dus dat is wel het goede er weer aan als het er 28 zijn! Vandaag heb ik een beetje minder hoop. Ik had gehoopt dat ik wel iets zou voelen. Gisteren zou mijn innesteldag zijn geweest, mits mijn eicel bevrucht is natuurlijk. Helaas voel ik nog steeds niets... Ik ben gelukkig niet zo dat ik denk dat na gisteren alles zou veranderen...maar toch. Ik zou nou een moord doen voor pijnlijke borsten! Was het alvast maar 23 februari! kan iemand me trouwens uitleggen wat een tesmarathon is? Is dat dat jullie dan meerdere tests doen op een dag? Groetjes Karina
Hallo Dames, Alle zwangeren van harte gefeliciteerd. Alle testers spannend...... Alle dames die ongi geworden zijn een knuff en veel succes in maart dat die maar flink roze mag worden. Hier gaat alles goed, ben echt ontzettend moe. Ben 1 dag goed misselijk geweest maar dat kon ook de griep zijn iedereen was misselijk hier in huis. Voor de rest nergens last van. Maar alles kan nog veranderen he. Groetjes