Succes! Ik heb hetzelfde gevraagt voor mijn verjaardag die valt samen met mijn NOD dag 21 feb..ik test de 20 ste
Heb net een blikken hart door de brievenbus gekregen van mn mannetje vol met chocolade en een lieve brief erin..zwijmel zwijmel
hey iedereen, 't is alweer een tijd geleden. In dec '07 stond ik hier mee op de lijst en was toen zwanger. Helaas heb ik vorige maand een MK gehad. Ik denk dat mn ei eergisteren geweest is. Kan iemand mij op de lijst zetten plse? Mn NOD is 26 februari... 't is een beetje gokken maar na een MK is de cyclus altijd wat raar he.. Liefs Anneke
Anneke ,wat naar van je miskraam,..ik weet hoe het voeld,ik was zelf 12 weken toen het misging. Ik wens je /jullie veel succes deze ronde
Lief van je allwoman. Jij ook veel succes he Trouwens ook voor de andere dames hier.. ik zie dat er veel gaan testen binnenkort. Spannend
SAM1973: dank je wel! Allwoman: jij ook succes. Ik zal voor je duimen. Herstel, ik zal voor ons duimen! ik probeer mezelf nu niet gek te maken door van alles te bedenken wat zou kunnen duiden op een zwangerschap. Maar zoals jullie weten, is dat best moeilijk. Wat ik wel raar vind is dat mijn borsten nu 'anders' zeer doen dan de vorige keren. Niet alleen mijn tepels doen zeer maar ook de zijkanten en de bovenkant. Ach ja, daar ga ik weer hihihi!
He bah annekke, 9wkn zie ik.. Hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het mag blijven zitten. Ikke heb heel goed nieuws gehad zo op valentijnsdag Alle behandelingen ( minus dan de 150euro eigenkosten) iui en alle onderzoeken worden volledig vergoed. Dus vandaag gelijk maar declareren....
Nieuwbegin ook heel veel succes! en dat is goed nieuws zeg! Mijn miskraam is al even geleden hoor,..ik heb een gezonde dochter van 4,5 rondlopen...................... ik knijp al in mijn handen!
nieuwbegin, dat is mooi meegenomen Kan je misschien jezelf eens verwennen, een spa weekend ofzo sparen kan ook natuurlijk
vandaag nega getest. Nog steeds niet rood, maar heb denk ik geen ei gehad (mijn temp blijft namelijk te laag). Maandag afspraak maken met de ha. @Nieuwbegin: da's goed nieuws! Nou hopen dat de iui z'n vruchten afwerpt he! Liefs Tezzz