Hallo meiden, Ik kom me ook aanmelden voor februari (helaas). Mijn NOD (uitgaande van mijn langste cyclus) is 10 februari. Hopen dat ronde 7 ons meer geluk brengt.
Ja ik hoop dat 2008 ons jaar wordt. Wij gaan volgend weekend verhuizen dus dan is alle stres enz. weer weg dus hopen dat ik dan een keer in het roze mag inplaats van rood.
lieve meiden. morgen ochtend krijgen we de uitslag van de spermatest. ik heb geen avondeten op,ik krijg geen hap door mn keel van de zenuwen. ben zelfs bang dat ik wakker lig vannacht en dan duurt het helemaal zolang voordat het ochtend is. zijn er meiden hier met spermatest ervaringen? hoe loopt het verder na de uitslag? liefs esther
wij hebben ook eerst een test moeten ondergaan, maar bij m'n man bleek alles inorde te zijn. Dus begonnen ze toen bij mij.
Weet iemand toevallig of je eisprong ook eerder plaats kan vinden dan 14 dagen voor NOD? Heb namelijk het idee dat ik m'n eisprong al gehad heb.(dacht ik tenminste te voelen) en heb ook veel last van "slijm" beneden. Snap er echt helemaal niets meer van.
Ja, die 14 dagen is een gemiddelde... kan ook 11 dagen of 18 dagen zijn. Zou dus kunnen, maar ik heb het idee dat het in jouw geval wel heel vroeg zou zijn...
Dat vond ik ook al. Snap er dan ook niets van. Ben ook maar 3/4 dagen ongi geweest (normaal zeker bijna 6 dagen). Dus mijn hele cyclus deze maand klopt niets van (terwijl ik toch zeker al 1,5 jaar dezelfde cyclus heb).
Hoi meisjes! Daar ben ik weer! Center Parcs was heerlijk, we moesten alleen alweer wat eerder terug ivm school en werk. Maar echt genoten, lekker gezwommen! Ontspanning! Ook weer lekker aan de klus geweest, nu de rode dagen weer voorbij zijn... Ik zie dat het hier al wat drukker wordt, gezellig! Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb jullie gemist! Liefs
hey hoi, ik kom me hier melden! ik heb mijn nod op 11 februari. zou iemand me erbij kunnen zetten? slaap lekker allemaal! liefs Lotje
Ik mag me in Februari melden! Vanmorgen zwaar ongi geworden. Het lijkt wel of het iedere keer erger wordt.. niet normaal.. hebben meer mensen dit? Ik ga ondertussen ff mijn nieuwe NOD uitrekenen..
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan 02: Bapsie & Kus26 & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 & Happynienja 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 08: 09: Jenna85 & Nata 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 11: Morgaantje & Joel 12: 13: Linda26 14: 15: Wannabemommie 16: 17: 18: 19: EstherenRonald & Rainstarrr 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: Tezzz 58 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Kus 26 5. Tom78 6. Tessatje Testmarathon 10 Februari Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna 85 3. Nata 4. Linda 26 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr Testmarathon 25 Februari Ik ben maar uitgegaan van 36 dagen.. best onregelmatige cyclus. @ Nynke1980 Je naam is veranderd.
Hallo, Heeft er hier ooit iemand een PB gestuurd naar één van de verloskundigen? Ik heb dit ong vier weken geleden gedaan en nog steeds geen reactie. Liefs
hoi meiden hoe is het hier met iedereen? met mij gaat het goed woensdag naar het zh voor 1e echo hopelijk volgend weekend een tp
hallo iedereen, Ik mag ook naar februari. (ben hier wel nieuw) hab net mijn gekregen was voor ons pas de 1ste ronde (oefen ronde) om te kijken of dat ik meteen een gewone cyclus kreeg. 31 dagen is toch mooi? nu op naar de volgende maand dan kan het echte werk beginnen. Dus hopelijk word ik dan niet op 13 feb ongi maar mag ik positief testen op valetijns dag.... groetjes lynn
Hallo, Ik heb me vergist in de datum Kan iemand me van 2 febr. afhalen en mij 4 febr. zetten? Graag wil ik ook van de testmarathon 5 febr. naar 10 febr. Kus26