Mad gefeliciteerd! Ik ben nog steeeds zoooooo moe en koud en last van mn maag,opboeren..nee heb geen goed ehoop,denk aan ontpillen of zo..maar wel blij als ik wat zekerheid heb...ga nu een hete douche nemen! hebben de testers van 20 febr nog niet de neiging straks eerder te testen dan de 20ste
Bedankt voor het aanpassen van de lijst. Ik zou liever in het roze staan maar goed.....waarschijnlijk mag ik morgen wel op rood. Dan is dag 30 en afgelopen keren was rond de 30 dagen mn menstr.....
Daar ben ik ook bang voor, maar mijn vorige cyclus was maar 25 dagen. Stel dat deze bv 28 zou zijn, dan test ik dus 3 dagen negatief. En 28 dagen is op vrijdag, dan kan ik net zo goed wachten tot zondag dat mijn mannetje er 's morgens ook bij is... Maar ja, dat zeg ik nu....
Als je weet wanneer je ei was kan je er ongeveer 14 dagen bij op tellen Dat is dan je nod!Dat heb ik gedaan deze maand! De 7de feb een bloeding en vruchtbaar slijm en de 13de nog een keer een bloeding Nou maar hopen dat het een innesteling was hihihi
@Mad: gefeliciteerd! Het wordt nu wel steeds spannender he! Ik heb nu heeeeeeeel af en toe een steekje in mijn borsten, maar dat is eigenlijk te verwaarlozen. Ik heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn, balen zeg. Vorige keer wist ik het al zeker voor ik ging testen! Dus ik ga ook zéker niet eerder testen dan de 24e. Waarschijnlijk zijn de duivels dan al gearriveerd. Ik word gek als ik wéér een cyclus oversla! Wel jammer dat er vandaag maar 2 roze bij zijn gekomen he! Kom op meiden! Er kan nog meer bij!
Ik heb gratis van dagravit een setje pillen gekregen : Mama en baby Die kan je ook gebruiken als je zw wilt worden...Ik heb er vanochtends 1 ingenomen Welke vit's gebruiken jullie extra?Ikke normaal die zwangerschaps pillen van de DA (die paarse flesje)
zag ineens dat m'n banner niet klopt, ssjjjjjjjjjjjjjjippppppppppssss Er stond 3 dagen maar het is 4 dagen tot NOD pfffffffffffffffffffffff potverdriedubbeltjes! sorry dat moest er ff uit
Pfff alweer 20 zwangeren en dan zitten we pas op 14 februari gaat echt lekker. Heb hier regelmatig last van vlagen misselijkheid...maar dat had ik al voor mijn vruchtbare periode , dus ik hou het er maar op dat mn maag van streek is..!
hmmmm, ik gebruik alleen simpele foliumzuur tabletten van de Etos...!? Is dat niet meer voldoende dan?
hahaha dat wou ik ook al zeggen! zullen we er een weddenschap op afsluiten?! hihi nee hoor grapje timzijnmama! maar maak het voor jezelf niet erger dan nodig...ik leef nog steeds met je mee!